عصر بازار

تفاهم‌نامه احداث "پردیس نوین ۲" بانک اقتصاد نوین با صندوق ملی محیط زیست

عصر اعتبار- در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بانک اقتصادنوین، تفاهم‌نامه احداث "پردیس نوین ۲" با صندوق ملی محیط زیست به امضاء رسید.

تفاهم‌نامه احداث "پردیس نوین ۲" بانک اقتصاد نوین با صندوق ملی محیط زیست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، بر اساس این تفاهم‌نامه با حمایت بانک اقتصادنوین 15 هزار اصله درخت در منطقه "کوت عبدالله" شهر اهواز که از کانون‌های تولید ریزگردهای منطقه به شمار می‌رود غرس خواهد شد که تاثیر مستقیمی در بهبود شرایط اقلیمی این منطقه خواهد داشت.
    علی اصغر سفری مدیرعامل بانک اقتصادنوین، در مراسم امضا و تیادل این تفاهم‌نامه طی سخنانی با اشاره به حضور بانک اقتصادنوین در عرصه‌های اجتماعی گفت: بانک در سال‌های فعالیت خود اقدامات تاثیرگذار متعددی در عرصه‌های اجتماعی داشته است که ساخت پردیس نوین یک و دو از جمله مهمترین این اقدامات به شمار می‌رود.
    وی گفت: حفاظت و صیانت از محیط زیست از جمله الزامات زندگی در عصر حاضر و بانک اقتصادنوین با درک اهمیت این موضوع نسبت به ساخت دو پردیس در تهران و اهواز اقدام کرده است که اثر این تصمیم بانک اقتصادنوین تا سالیان طولانی ادامه خواهد داشت.
    سفری اظهار داشت: موضوع ریزگردها و آلودگی هوای استان خوزستان و شهر اهواز در سال جاری مشکلاتی برای هموطنان عزیز ما در این منطقه ایجاد کرد و این شرایط موجب شد که راه‌اندازی پردیس نوین 2 در این منطقه در دستور کار قرار گیرد. اهمیت موضوع به گونه‌ای بود که کارگروه ویژه‌ای برای این مهم در بانک اقتصادنوین تشکیل شد در نهایت مقرر شد با همراهی و همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و صندوق ملی محیط زیست این پردیس راه‌اندازی شود.
    مدیرعامل بانک اقتصادنوین ضمن قدردانی از حسن توجه اعضای هیات مدیره بانک اقتصادنوین در موافقت با احداث پردیس نوین 2 در استان خوزستان گفت: بانک اقتصادنوین توجه به حوزه‌های اجتماعی را از تکالیف خود می‌داند و به آن پایبند خواهد بود.
    سفری ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی پردیس نوین 2 در استان خوزستان این بانک دین خود را به مردم خونگرم این منطقه ادا کرده باشد.
    هومان لیاقتی مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست نیز در این مراسم گفت: گروه‌های زیست محیطی در کشور های پیشرفته به همت بنگاه‌های اقتصادی تشکیل شده است و در جمهوری اسلامی ایران هم در این بخش اقدامات خوبی انجام شده که حضور بانک اقتصادنوین در این عرصه از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.
    وی گفت: بانک اقتصادنوین در حضوری موثر سال گذشته پردیس نوین یک را در منطقه پردیسان تهران تاسیس کرد که کمک شایانی به بهبود کیفیت هوای این منطقه در شهر تهران داشت.
    وی افرود: این بانک با درایت و دقت مثال زدنی منطقه "کوت عبدالله" را برای راه‌اندازی پردیس نوین 2 انتخاب کرده است که از مناطق محروم و کانون تولید ریزگرد در منطقه به شمار می‌رود.
    لیاقتی افزود: با راه‌اندازی این پردیس کیفیت هوای این منطقه به شکل چشمگیری بهبود خواهد یافت. وی تاکید کرد: در پردیس نوین 2 پانزده هزار اصله نهال متناسب با اقلیم منطقه غرس خواهد شد.
    وی اظهار داشت: غرس درخت‌های پردیس نوین 2 همزمان با هفته درختکاری آغاز خواهد شد و همزمان با بهار به پایان خواهد رسید.
    در این مراسم هادی حیدرزاده رئیس سابق سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران و نماینده تام‌الاختیار شهرداری تهران در احداث فضای سبز استان خوزستان طی سخنانی ضمن قدردانی از رویکرد بانک اقتصادنوین در احداث پردیس نوین 2 در این استان گفت: منطقه "کوت عبدالله" از کانون‌های تولید ریزگرد در منطقه است که اقدام بانک اقتصادنوین در ساخت این پردیس بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
    وی با اشاره به اینکه اقدام بانک اقتصادنوین در امضای تفاهم‌نامه با صندوق ملی محیط زیست اقدامی ملی است، افزود: آثار مثبت احداث پردیس نوین 2 برای کل کشور خواهد بود. وی ابراز امیدواری کرد با اقدامات صورت گرفته به زودی شاهد حل مشکل ریزگرد ها در منطقه خوزستان باشیم.
    لازم به ذکر است در سال گذشته بانک اقتصادنوین طی تفاهم‌نامه‌ای منعقده با سازمان حفاظت محیط زیست پردیس نوین را در منطقه پردیسان تهران بیش از 7 هزار اصله درخت احداث کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو