عصر بازار

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی:

۵۰ هزار نفرازبازنشستگان تامین اجتماعی در۲سال گذشته به مشهداعزام شدند

عصر اعتبار- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی می گوید، در ۲سال گذشته بیش از ۵۰ هزار تن از بازنشستگان تامین اجتماعی برای زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) به مشهد اعزام شده اند .

۵۰ هزار نفرازبازنشستگان تامین اجتماعی در۲سال گذشته به مشهداعزام شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» از سازمان تامین اجتماعی، «منصور اعتصامی» اعلام کرد: امسال مراسم بزرگداشت هفته کارگر با شکوه تمام و متناسب با جایگاه والای کارگران توسط سازمان تامین اجتماعی ، با هماهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان و با همکاری مدیران بیمه ای و درمان کلیه استان ها در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
    اعتصامی افزود: نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری، به عنوان سال' اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال ' و تاکید ایشان بر مقوله کار و فعالیت مجدانه، بیانگر اهمیت بسیار بالای اشتغال و به گردش درآمدن هرچه قدرتمند تر چرخه تولید در کشور است .
    وی اضافه کرد: بنابراین تکلیف خود دانستیم با ارج نهادن و قدردانی از زحمات مجاهدانه کارگران پر تلاش و به پاس نکوداشت زحمات این عزیزان سرفراز مراسم بزرگداشت هفته کارگر را در سال جاری هرچه با شکوه تر برگزار کنیم.
    وی گفت: در همین راستا برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و با تشکیل ستاد گرامیداشت هفته کارگر، در فاصله زمانی پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه فعالیت های فرهنگی و ارتباطی لازم صورت خواهد گرفت.
    اعتصامی تاکید کرد : همزمان با روز کارگر، ١١ اردیبهشت، نخستین گروه از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال جاری و در اجرای طرح کرامت رضوی با بدرقه مسئولان عالی رتبه کشور به بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) اعزام خواهند شد .
    معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی به افتتاح شماری از واحدهای بیمه ای و درمانی سازمان در حضور مقامات عالی رتبه کشور و مدیران وزارت کار و تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: همچنین برنامه ریزی برای حضور موثر مدیران این سازمان در مراسم جامعه کارگری صورت گرفته است.
    اعتصامی دیدار مدیران بیمه ای و درمان استان ها با مسئولان و اعضای هیات های مدیره تشکل های کارگری و رسیدگی به مسائل و دغدغه های مطروحه و نیز حضور در کارگاه های صنعتی و دیدار با کارگران را به عنوان بخشی از این برنامه ها عنوان و اظهار کرد : حضور رسانه ای و تشریح عملکرد و پاسخگویی به سوالات مردم توسط مدیران استان ها و نیز ملاقات عمومی با بیمه شدگان و رسیدگی به مشکلات مطروحه آنان از برنامه هایی است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.
    وی تاکید کرد: برنامه های متنوع دیگری نیز در این هفته اجرا خواهد شد که از جمله می توان به دیدار با خانواده شهدای کارگر، آشنا ساختن مخاطبان با قوانین و مقررات از طریق توزیع بروشور در واحدهای سازمانی و بازدید دانش آموزان از شعب تامین اجتماعی اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو