عصر بازار

رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد

پاداش بازنشستگان تا چند روز دیگر پرداخت می‌شود

عصر اعتبار- رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: مجموع پاداش بازنشستگان ۳۳ هزار میلیارد تومان بود که قبلا برای حدود ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر ۲۴ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد، برای بخش باقی‌مانده نیز روز گذشته تخصیص داده شد و تا چند روز آینده به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

پاداش بازنشستگان تا چند روز دیگر پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا،داوود منظور در حاشیه نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان در سالن جلسات اتاق بازرگانی این شهرستان در ارتباط با بازدید از پروژه های عمرانی لرستان اظهار کرد: سد معشوره به عنوان یک سد راهبردی و مهم در لرستان از اولویت‌های دولت است.

    وی ادامه داد: متوسط کشور 1.8 تخت بیمارستانی به ازای هر هزار نفر جمعیت است که این نسبت در لرستان پایین است، با این وجود چندین بیمارستان مهم در استان در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال آینده به ویژه بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، دورود و کوهدشت به بهره‌برداری برسند.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص پرداخت پاداش بازنشستگان، گفت: بازنشستگانی که سال گذشته بازنشسته شدند، پاداش پایان خدمت بازنشستگان باید به صورت متمرکز از طریق سازمان اختصاص پیدا می‌کرد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو تاکید و تصریح کرد: مطمئن هستیم مردم پرشور در انتخابات شرکت خواهند کرد و با حماسه باشکوه خود بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد و مجلس قوی را تشکیل خواهند داد.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی