عصر بازار

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پرداخت نوین آرین برگزار شد

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پرداخت نوین آرین با حضور صد درصد سهامداران برگزار و صورت‌های مالی این شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۵ به تصویب رسید.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پرداخت نوین آرین برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم ضمن تشریح عملکرد شرکت پرداخت نوین در یک‌سال گذشته اعلام شد متوسط تعداد تراکنش‌های پایانه‌های فروش این شرکت در اسفند سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 94 بیش از 28 درصد رشد داشته است که این استقبال از سوی مشتریان و پذیرندگان پایانه‌های فروش شرکت پرداخت نوین این نشان دهنده بهبود کیفیت خدمات ارایه شده بر روی این دستگاه‌ها است.
    در این مجمع که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پرداخت نوین، سرپرست مدیریت سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک اقتصادنوین، بازرس قانونی و مدیران و سهامداران شرکت برگزار شد برنامه‌ها و اهداف شرکت برای سال جاری تشریح شد که از جمله این اهداف می‌توان به لزوم بازنگری ساختار سازمانی، توجه به افزایش ضریب بهره‌وری، ارتقای سطح دانش تخصصی کارکنان شرکت، لزوم معرفی محصولات جدید متناسب با نیاز مشتریان و کاربران و توجه به مستندسازی فرآیندها اشاره کرد.
    شرکت پرداخت نوین از جمله شرکت‌های تحت پوشش بانک اقتصادنوین به شمار می‌رود که خدمات متنوعی در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک ارایه می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی