عصر بازار

رشد ۸۱ درصدی بیمه های اشخاص بیمه دانا در سال۹۵

عصر اعتبار- معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه دانا از رشد ۸۱ درصدی این حوزه با نسبت خسارت ۵۹ درصدی در سال گذشته خبر داد.

رشد ۸۱ درصدی بیمه های اشخاص بیمه دانا در سال۹۵
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر سید داود حسینی اظهار داشت: این آمار در مقابل رشد 23 درصدی صنعت بیمه قابل توجه و بی سابقه است و نشان دهنده زحمات مستمر همه همکاران شعب و مدیریت هاست که جای تقدیر و تشکر دارد.

    وی، افزایش پرتفوی و حفظ ارتقای سطح توانگری مالی شرکت را یادآور شد و افزود: حساسیت و تلاش مستمر در راستای جلب رضایت بیمه شدگان منحصر به شعب و مدیران فنی نبوده و لازم است مدیران و همکاران حوزه پشتیبانی نیز در این راستا و همراه با شعب، دغدغه تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به بیمه شدگان را داشته باشند تا با همدلی و هم افزایی، امکان جلب رضایت بیمه شدگان فراهم گردد.

    معاون فنی بیمه های اشخاص، سرعت پرداخت خسارت را یکی از مزیت های رقابتی شرکت ها و بهترین تبلیغ را پرداخت به موقع خسارت ذکر کرد و افزود: لازم است در اولویت بندی تخصیص منابع مالی، پرداخت خسارت بیمه شدگان جزء اولویت های اول باشد.

    دکتر حسینی تأکید کرد: بدیهی است تأمین منابع مالی شرکت مستلزم پیگیری مستمر مطالبات از بیمه گزاران است که با تشکیل کمیته وصول مطالبات و پیگیری مدیریت های فنی و همکاران توانمند شعب تسریع شده است.

    وی گفت: بررسی کاهش ضرایب تعرفه های تشخیصی درمانی در حال حاضر در شورای عالی بیمه مفتوح است و در دستور کار قرار دارد و در صورت تأیید کاهش ضریب تعرفه ها، کمک شایانی به کاهش هزینه های تشخیصی درمانی و تعدیل خسارت قراردادهای جاری درمان در سال 96 خواهد بود.

    معاون فنی بیمه های اشخاص همچنین گفت: با توجه به ماده 12 برنامه ششم  توسعه کل کشور، افزایش ضریب نفوذ بیمه تا 7 درصد و افزایش 50 درصدی سهم بیمه های عمر، برنامه ریزی برای توسعه همه جانبه بیمه بویژه بیمه های زندگی غیر قابل اجتناب است. همچنین با توجه به اینکه در پایان سال 95 سهم بیمه عمر از صنعت بیمه 14 درصد بوده، باید در پایان برنامه ششم این سهم به 21 درصد افزایش یابد، لذا تربیت و تقویت شبکه فروش بیمه های زندگی، ارتقاء و طراحی سیستم نرم افزاری بیمه های زندگی با مصوبه هیأت مدیره و استفاده از تجارب نمایندگان حرفه ای، از مسایل اساسی در برنامه توسعه بیمه های زندگی در سال جاری است.

    گفتنی است: متن سخنان دکتر حسینی در سی و پنجمین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی توسط سرکار خانم مهناز مرادی مشاور مدیر عامل ایراد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی