عصر بازار

بانک ملى ایران برای رشد و توسعه سیستان و بلوچستان برنامه هاى خوبى دارد

عصر اعتبار- دکترمحمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران با مهندس هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفت و گو کردند.

بانک ملى ایران برای رشد و توسعه سیستان و بلوچستان برنامه هاى خوبى دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹:۰۰

     ب9ه گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ؛ آقای حسین زاده در این دیدار اظهار داشت: باعث خوشحالی است که سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه قراردارد و امنیت در این استان برقرار است.
    وی در ادامه افزود: اهل سنت هم برادران ماهستند و در ارائه خدمات بانکی تبعیضی بین هیچ یک از هموطنان وجود ندارد. اما با توجه به اینکه نگاه اهل سنت به بانکداری ، متفاوت است. بحث های کارشناسی وفقهى زیادی در این مورد داشته ایم و در همین راستا یکی از اعضای هیات مدیره مامور پیگیری و جمع بندی موضوِع شده اند.
    اگرچه ما در جایگاه قانونگذاری نیستیم ولی بنابر وظیفه اسلامی و ملی خود گزارش وپیشنهادات لازم را براى هماهنگى با فقه اهل سنت در استان هائى که هموطنان تسنن ساکن هستند تهیه و به بانک مرکزی فرستاده ایم که امیدواریم بزودی به نتیجه لازم برسد.
    مدیرعامل در ادامه افزود:مامعتقدیم که " همه جای ایران سرای ماست" و خیلی دوست داریم که همه نقاط کشور پیشرفت کند و از محل منابع صندوق توسعه ملی و منابع بانک آماده همکاری هستیم.
    وی همچنین اظهار داشت: بخش ارزی استان راباید تقویت کنیم . تمهیداتی هم اندیشیده شده است تا نیروهای کارآمد ارزی جذب شوند لذا درصددیم که منطقه را برای سایر همکاران جذاب کنیم تا بیایند و در این استان رو به رشد خدمت کنند.
    دکتر حسین زاده در ادامه تاکید کرد: برای توسعه و پیشرفت استان روی بانک ملی حساب ویژه ای بازکنید هرچقدر بانک در استان منابع جذب کند صددرصد آن را در استان مصرف می کنیم.
    لذا ضروری است مقامات محترم استان حمایت نمایند تا منابع در این بانک که متعلق به تک تک مردم شریف کشورمان مى باشد جمع گردد تا امکان سرمایه گذاری بیش از پیش فراهم گردد.
    هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار اظهار داشت : بانک ملی ایران در شبکه بانکی کشور مرجعیت بانکی دارد و سعی کرده ایم دراستان هم مرجعیت داشته باشدباتوجه به عظمت ، قدمت ، سابقه و بزرگی بانک ضرورت دارد که همواره محوریت بانک ملی حفظ شود.
    وی در ادامه افزود: بخش بزرگی از جمعیت این استان اهل سنت هستندکه از دریافت تسهیلات و وام اجتناب می ورزند در حالی که منابع قابل توجه بانکی دارند لازم است برای جمع آوری داشته های مردم توسط بانک مرکزی برنامه ریزی شود.
    هاشمی در ادامه افزود: پیشی گرفتن بانک های خصوصی از بانک های دولتی با پرداخت سودهای غیرمتعارف یک نقیصه است که باید اصلاح شود و گرایش مردم صرفا دریافت سود نباشد بلکه باید کار اثربخش و اقتصادی مد نظرمردم باشد و در این راه بانک ملی می تواند پرچم دارنظام بانکی باشد.
    استاندارسیستان و بلوچستان فرازهایی از فرصت های سرمایه گذاری نظیر حمل و نقل ریلی،بنادر و امکانات توسعه ای این استان را بیان کرده و خواستار پیشتازی بانک ملی ایران در قالب یک کنسرسیوم در توسعه استان شد.
    وی این استان را بکر و جذاب برای سرمایه گذاری خوانده و آینده خوبى براى این استان پیش بینی کرد. در ادامه این دیدار پناهی عضوهیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به تاریخ کهن سیستان و بلوچستان و امکان جذب توریست گوشه ای از فعالیت های بین المللی بانک و شعب خارج از کشور را بیان کرده و از تجهیز باجه ها در مناطق مرزی برای ارائه خدمات ارزی خبر داد.
    دربخشی از این نشست صمد زاده رئیس اداره امورشعب استان سیستان وبلوچستان گزارشی از فعالیت های بانکی در استان را ارائه کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو