عصر بازار

کاهش قیمت کاروان‌های عتبات در ماه رمضان

عصر اعتبار- مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به کاهش تقاضای اعزام به عتبات در ماه رمضان، اعلام کرد: قیمت کاروان‌های عتبات ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در این ماه کاهش می‌یابد.

کاهش قیمت کاروان‌های عتبات در ماه رمضان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از  ایکنا، محسن نظافتی، مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در خصوص اعزام‌های عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان، گفت: اعزام زائران از اول خرداد تا 30 خرداد، جزو اعزام‌های ماه رمضان محسوب می‌شود و از هم‌اکنون نیز ثبت‌نام برای حضور در این دوره زمانی اعزام‌ها آغاز شده است.
    وی با اشاره به کاهش تقاضای اعزام به عتبات در نیمه اول ماه مبارک رمضان، گفت: طی نیمه اول ماه رمضان هر کس متقاضی اعزام به عتبات باشد، با مراجعه به آژانس‌های زیارتی سازمان حج و زیارت می‌‌تواند ثبت‌نام کرده و اعزام شود.

    نظافتی افزود: در حال حاضر 400 هتل در سه شهر نجف، کربلا و کاظمین مختص زائران ایرانی است که با توجه به کاهش قابل توجه تعداد زائران در این ماه از این فرصت برای بازسازی و تعمیر هتل‌های خود استفاده می‌کنند.

    وی اعلام کرد: از نیمه دوم ماه رمضان که با شب‌های قدر مصادف است، تقاضای زائران ایرانی برای اعزام به عتبات نیز افزایش پیدا می‌کند به همین دلیل در این ایام روزی 40 کاروان عازم عتبات خواهد شد که نیمی هوایی و نیمی زمینی هستند.

    مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در پاسخ به این سؤال که در روزهایی مثل عید نوروز به دلیل افزایش تقاضا، قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند، آیا در ماه رمضان به دلیل کاهش تقاضا شاهد کاهش قیمت‌ها هم هستیم؟ گفت: بله قیمت‌های اعزام در رمضان حدود 200 تا 300 هزار تومان نسبت به روزهای عادی کاهش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی