عصر بازار

کمک یک میلیارد تومانی بانک ملی ایران برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد

عصر اعتبار- سی امین جشن گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد با کمک بانک ملی ایران همراه بود.

کمک یک میلیارد تومانی بانک ملی ایران برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم، اکبر پورمظاهری مسئول صندوق قرض الحسنه پس انداز ملی ایران به نمایندگی از مدیرعامل بانک ملی ایران، یک فقره چک یک میلیارد تومانی به این جشن تقدیم کرد.
    در این جشن که سه شنبه شب 9 خرداد ماه همزمان با چهارمین روز ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از خیرین در تالار آبگینه شرکت آبفای استان تهران برگزار شد، علا میرمحمد صادقی رئیس هیات مدیره ستاد دیه کشور با تشریح اقدامات این ستاد، گفت: آزادی زندانیان غیرعمد، یک خیر فراگیر است که نه تنها شخص زندانی، بلکه خانواده او را هم نجات می دهد.
    علی اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان ها نیز در این مراسم با بیان این که اکنون بیش از 15 هزار زندانی غیر عمد در کشور داریم، گفت: از ابتدای تاسیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، بیش از 100 هزار زندانی به کمک این ستاد آزاد شده اند.
    گفتنی است مشارکت بانک ملی ایران از محل سهم 5 درصد از 2 درصد بودجه قرعه کشی سی و هفتمین مرحله حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک صورت گرفته است.
    در این مراسم، شعبه خیابان آیت الله طالقانی بانک ملی ایران با استقرار یک باجه، به دریافت وجوه نقد و چک های خیرین پرداخت.
    همچنین در این باجه خدمات نوین بانک ملی ایران از جمله سامانه «بام» به حاضران معرفی شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی