عصر بازار

ربیعی:

دارایی صندوق بازنشستگی کشوری ۱۰.۲ میلیارد دلار است

عصر اعتبار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارایی صندوق بازنشستگی کشوری را ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار اعلام کرد و گفت: توسعه فعالیت شرکت های هوایی، کشتیرانی و ریلی راهبرد صندوق های بازنشستگی در بخش حمل و نقل است.

دارایی صندوق بازنشستگی کشوری ۱۰.۲ میلیارد دلار است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایرنا، «علی ربیعی» امروز (شنبه) در حاشیه امضای قرارداد خرید هواپیمای بویینگ با شرکت هواپیمایی آسمان افزود: صندوق بازنشستگی کشوری با قابلیت های زیاد خود، از نوسازی ناوگان هوایی آسمان حمایت می کند تا بازنشستگان درآمد بیشتری به دست آورند.
    ربیعی گفت: بدون شک صندوق های بازنشستگی در بخش حمل و نقل باقی می مانند و به همین منظور 10 فروندهواپیما و چند فروند کشتی برای حمل گاز خریداری شده است و شرکت ریلی رجا خرید واگن هایی با ساخت داخل را در دستور کار خود قرار داده است.
    وی ادامه داد: توسعه هتل های گردشگری و هتل های هما یکی دیگر از برنامه هاست تا بتوانیم همچنان در بخش گردشگری نیز به فعالیت های خود ادامه دهیم.
    عصر امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قراردادی بین شرکت آسمان و بوئینگ امضا و قرار شد ابتدا 30 فروند هواپیمای بوئینگ 737 و به تدریج 30 فروند هواپیمای دیگر توسط شرکت هواپیمایی آسمان خریداری شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی