عصر بازار

توسعه بانکداری الکترونیکی، سرلوحه اقدامات بانک ملی ایران

عصر اعتبار- با گذشت یک سال و نیم از راه اندازی سامانه «بام» بانک ملی ایران، بیش از یک میلیون نفر به عضویت آن در آمده اند.

توسعه بانکداری الکترونیکی، سرلوحه اقدامات بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «بام» اکنون به یک سامانه پر مخاطب تبدیل شده و دلیل آن هم کاربردهای فراوانش است. کاربر «بام» تقریبا از حضور در شعبه برای انجام هر عملیات بانکی بی نیاز است.
    دریافت صورتحساب، انتقال وجه، شارژ خودکار سیم کارت، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ و پرداخت به خیریه ها تنها بخشی از خدمات سامانه «بام» است.
    کاربر «بام» در هر لحظه که به اینترنت دسترسی داشته باشد، می تواند از دو روش مراجعه به سایت و یا راه اندازی اپلیکیشن، از خدمات آن استفاده کند.
    پیش از این نیز البته بانک ملی ایران خدمات الکترونیکی متنوعی داشته، اما از آنجا که «بام» خدمات منحصر به فرد و جدیدی ارائه کرده، همه توجه ها بر روی آن است.
    کمپین تبلیغاتی بزرگ بانک ملی ایران نیز بر همین موضوع متمرکز شده است. این روزها در رسانه ها، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، نام «بام» مرتب شنیده و دیده می شود.
    مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به همین موضوع می گوید: بانک ملی ایران از دیرباز رویکرد «بانکداری دیجیتالی» داشته، اما در این زمینه تبلیغات چندانی نداشته است.
    به گفته دکتر محمد رضا حسین زاده، سامانه بام دارای خدمات و قابلیت های منحصر به فردی برای مشتریان است.
    وی به ملاقات اخیرش با مدیران نظام بانکی اشاره و اظهار می کند: در آن جلسه بحث شد که اصولا چرا باید یک بانک، این قدر در حوزه فناوری های نوین و دیجیتال سرمایه گذاری کند، اما جالب این بود که مدیران بانک مرکزی اذعان کردند آینده از آن بانکداری الکترونیکی است و اقدام بانک ملی ایران را مورد تشویق قرار دادند.
    مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید می کند که این بانک در حوزه محصولات دیجیتال و الکترونیک، اقدامات تازه ای نیز در دستور کار دارد که به مرور زمان به مشتریان معرفی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو