عصر بازار

ذوالفقاری خبر داد:

جمع‌آوری فطریه پیش از عید سعید فطر

عصر اعتبار- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با همکاری مساجد سطح کشور جمع آوری فطریه قبل از عید سعید فطر انجام می‌شود تا در ایام خاص در اختیار نیازمندان قرار بگیرد.

جمع‌آوری فطریه پیش از عید سعید فطر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان,  علی محمد ذوالفقاری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: به منظور خدمت رسانی و رفع بهتر و سریع‌تر نیازمندی‌های محرومان از جمله تعمیر و ساخت مسکن، آموزش، معیشت، درمان و غیره، امسال با همکاری مساجد جمع آوری فطریه قبل از عید سعید فطر به نفع محرومان انجام می‌شود.

    وی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون استان های آذربایجان غربی، کردستان، تهران و فارس به ترتیب دارای بیشترین پرداخت زکات بوده‌اند، تصریح کرد: با توجه به تاکیدات بسیار بر پرداخت زکات در دین اسلام، امیدواریم تا پایان سال 96 شاهد رشد بیستری در پرداخت زکات میان سایر استان‌های کشور باشیم.

    ذوالفقاری در خصوص حامیانی که قصد پذیرش ایتام را دارند، افزود: با توجه به اینکه برخی ایتام دارای چند حامی و برخی دیگر خصوصا در مناطق محروم دارای یک حامی بوده‌اند، در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این توازن را در میان ایتام ایجاد کنیم.

    معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد در پایان خاطر نشان کرد: بهتر است خیران پیش از انتخاب کودکان یتیم برای پذیرش با همکاران ما در مراکز کمیته امداد مشورت کنند تا ایتامی که دارای کمترین حامی هستند را تحت پوشش قرار دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی