عصر بازار

شاخصه‌های سرمایه انسانی صنعت بیمه از دیدگاه مدیرعامل بیمه‌کوثر

عصر اعتبار- شاخصه‌های سرمایه انسانی در صنعت بیمه، هوشمندی در کسب‌وکار، دید اقتصادی، تحول‌گرایی، تدین و تعهد است.

شاخصه‌های سرمایه انسانی صنعت بیمه از دیدگاه مدیرعامل بیمه‌کوثر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» , مدیرعامل شرکت در دیدار با کارکنان و نمایندگان سرپرستی استان تهران، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: داشتن تدین، تعهد و روحیه خدمت‌‌گذاری، صداقت و شفافیت، عدالت و انصاف، مسئولیت‌پذیری، پایبندی به مقررات و تعهدات، حفظ کرامت انسانی، رقابت سالم، امانت‌داری و راز‌داری، کمال‌جویی و رشد علمی، جانشین‌پروری، رعایت اخلاق حرفه‌ای، نظم‌ و انضباط و تعلق‌خاطر به شرکت، روحیه تعاون و همکاری و همچنین توسعه فرهنگ‌سازمانی، ایجاد فضای فرهنگی و معنوی و امر به معروف و نهی از منکر، ازجمله ارزش‌های حاکم بر این شرکت است که بایستی همه کارکنان شرکت به آن عمل کنند و در ترویج آن کوشا باشند. تنها در این صورت است که عامل انسانی تبدیل به یک سرمایه لایزالی خواهد شد که مزین به نام سرمایه‌ انسانی می‌گردد.

    مجید مشعلچی فیروزآبادی نیروی‌انسانی را سرمایه کلان و بهترین عنصر مزیت رقابتی شرکت دانست و گفت: باتوجه بدین امر است که نیروی انسانی بسترهای صعود یا افول شرکت را فراهم می‌سازند که امیدوارم شرکت بیمه‌کوثر با بهره‌مندی از سرمایه‌های انسانی خبره و نواور و نیز مشارکت و همراهی آن‌ها در اقدامات تصمیم‌ساز زمینه‌های رشد و تعالی شرکت را فراهم سازد.

    وی نگاه مسئولان شرکت بیمه‌کوثر به شبکه فروش را یک نگاه راهبردی و حیاتی دانست و خاطرنشان‌کرد: با طراحی شناسنامه کاری برای هر یک از اعضای شبکه فروش و بررسی عملکرد آن‌ها براساس برنامه‌های تعیین شده، سطح‌بندی شبکه فروش صورت می‌گیرد.

    مدیرعامل بیمه‌کوثر شبکه فروش را به بازوان قدرتمند اجرایی شرکت تشبیه و از آن‌ها خواست در جذب پرتفو حداکثر هوشمندی در کسب‌وکار بیمه‌ای را به‌کار برده و از وصول مطالبات خصوصا مطالبات سررسید گذشته غافل نشوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی