عصر بازار

مدیر عامل تامین خسارت‌های بدنی خبر داد

اعطا تسهیلات به بیمه‌گذاران شخص ثالث موتورسیکلت

عصر اعتبار- مدیر عامل تامین خسارت‌های بدنی گفت: موتورسیکلت سواران در صورت بیمه شخص ثالث کردن وسیله نقلیه خود می توانند از تسهیلات و تشویقات متعددی استفاده کنند.

اعطا تسهیلات به بیمه‌گذاران شخص ثالث موتورسیکلت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، علی جباری درخصوص فرصت تازه برای بیمه شخص ثالث موتور سیکلت‌ها گفت: با توجه به آمار مصدومیت‌های بالای حوادث ناشی از موتور سیکلت در قانون جدید در این خصوص استفاده موتور سیکلت‌ها از بیمه شخص ثالث اجباری شده است.همچنین در کنار آن به دنبال تاسیس و توسعه فعالیت صندوق مربوط به آن هستیم.

    وی عنوان کرد: در کشور 11 میلیون موتور سیکلت پلاک شده که از این میزان تنها 2 الی 3 درصد آن پوشش بیمه‌ای دارند.

    مدیر عامل تامین خسارت‌های بدنی در ادامه افزود: موتور سیکلت‌هایی که اقدام به استفاده از بیمه شخص ثالث کنند می‌توانند از تسهیلاتی همچون بخشودگی جرایم رانندگی استفاده کنند.

    جباری به فاز نخست اجرای این پروژه اشاره و بیان کرد: در انتهای سال گذشته فاز نخست این طرح اجرا شد که تحت آن 150 هزار بیمه‌نامه موتور سیکلت به ثبت رسید و با توجه به این استقبال در نظر گرفتیم فاز دوم اجرای این پروژه را از اول تیرماه تا 31 شهریورماه ادامه دهیم.

    وی عنوان کرد: هدف از برگزاری فاز دوم این طرح در تابستان آمار بالای استفاده از موتورسیکلت در این فصل در مقایسه با سایر فصول است. و امیدواریم طی این طرح از آمار کشته شدگان 5 تا 6 هزار نفری که اغلب آنها جوان‌های 18 تا 30 سال هستند جلوگیری به عمل آوریم.

    جباری در ادامه عنوان کرد: علاوه بر بخشودگی صد درصدی جرایم متقاضیان استفاده از بیمه شخص ثالث می‌توانند از تسهیلات و مشوق‌های دیگری همچون فروش اقساطی بیمه‌نامه با تخفیف 2.5 درصدی استفاده کنند.همچنین در صورت استفاده می توانند در سال های آینده از تخفیفات بیشتری استفاده کنند.

    مدیر عامل تامین خسارت‌های بدنی مطرح کرد: توافق خوبی با بانک ملی ایران صورت گرفته که برای متقاضیانی که در شهر خود امکان استفاده از بیمه نامه اقساطی را ندارند می‌توانند با مراجعه به شعب بانک مذکور وامی معادل حق بیمه خود با نرخ سود پایین دریافت کنند و بازپرداخت آن را در 5 تا 6 قسط انجام دهند.

    جباری خاطرنشان کرد: معدل حق بیمه موتورسیکلت 220 تا 230 هزار تومان است که حداکثر رقم آن به 290 هزار تومان خواهد رسید.

    مدیر عامل تامین خسارت‌های بدنی عنوان کرد: تحت اجرای این طرح با پلیس هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا کنترل خود و موتورسیکلت‌ها را افزایش دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو