عصر بازار

انارکی محمدی در گفت و گو با «عصر اعتبار» مطرح کرد:

برند سازی پاشنه آشیل صنعت بیمه

عصر اعتبار- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه رشد و توسعه صنعت بیمه می تواند بر اقتصاد کشور تاثیر بسزایی داشته باشد، گفت: برند سازی یکی از زیر ساخت های توسعه یعنی اصل کار و پاشنه آشیل در صنعت بیمه است.

برند سازی پاشنه آشیل صنعت بیمه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴:۰۰

    احمد انارکی محمدی در گفت وگو با «عصر اعتبار»، گفت: در ایران به دلیل اینکه هنوز  رقابت به معنای واقعی جای نیفتاده و رقابت در صنعت بیمه بر اساس اصول و مبنای بازار رقابتی نیست برند سازی واقعی را شاهد نیستیم و به طور یقین برند سازی یکی از زیر ساخت های توسعه یعنی اصل کار و پاشنه آشیل در صنعت بیمه است.
    نماینده مردم شهرستان های انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید توجه داشت اگر در صنعت بیمه برند سازی صورت گیرد اعتماد سازی و رقابت پذیری در این صنعت افزایش خواهد یافت و مردم می توانند از خدمات آن استفاده کنند.
    وی تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت صنعت بیمه با بسیاری از صنایع کشور ارتباط تنگا تنگی دارد به طوری که برخی از صنایع به دلیل ارائه محصولات بی کیفیت به قدری هزینه ها را افزایش داده اند که بار این هزینه ها بر دوش بیمه قرار گرفته است و این خود مشکلی است که این صنعت همواره با آن رو به رو است. بایدهمراهی این صنایع و برخی دستگاه ها با صنعت بیمه به گونه ای باشد که ما درمجلس بتوانیم مطالبات این صنعت را به راحتی به خصوص در کمیسیون اقتصادی داشته باشیم.
    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارداشت:مسئولان و دست اندرکاران صنعت بیمه  باید بین مردم در خصوص این  صنعت، اعتماد ایجاد کرده و سرمایه گذاران خارجی و داخلی  را به سمت صنعت بیمه  هدایت کنند .چرا که رشد و توسعه صنعت بیمه می تواند بر اقتصاد کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

    انارکی محمدی با بیان اینکه صنعت بیمه کشور از ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است که باید مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد:مسئولان و دست اندرکاران صنعت بیمه  باید در مردم در خصوص این  صنعت، اعتماد ایجاد کرده و سرمایه گذاران خارجی و داخلی  را به سمت صنعت بیمه  هدایت کنند .چرا که رشد و تسعه صنعت بیمه می تواند بر اقتصاد کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو