عصر بازار

جشنواره فروش تابستانه محصولات بیمه های عمر بیمه دی آغاز شد

عصر اعتبار- دوازدهمین نشست ستاد توسعه بیمه‌های عمر با اعلام آغاز جشنواره «عمری به خرسندی» برگزار شد.

جشنواره فروش تابستانه محصولات بیمه های عمر بیمه دی آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» , نشست دوازدهم ستاد توسعه بیمه‌های عمر، با اعلام رسمی شروع جشنواره فروش بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری بیمه دی با نام «عمری به خرسندی»، در محل دفتر معاونت برنامه‌ریزی و تحول برگزار شد.
    سید مهدی احمدی، معاون برنامه‌ریزی و تحول هدف از آغاز این طرح را ارتقاء سطح فروش دانست و اظهار داشت: ستاد توسعه بیمه‌های عمر ضمن اخذ مجوز شورای معاونین با هدف افزایش سهم پرتفوی بیمه‌های زندگی شرکت در صنعت، از اردیبهشت ماه سال جاری و با حضور تمامی مدیران حوزه‌های مربوطه تشکیل گردید.
    وی تصریح کرد: تا کنون بالغ بر 30 ساعت نشست در این خصوص برگزار شده است که مواردی از قبیل؛ وضع موجود، تحولات بازارهای داخلی و خارجی، چالش‌ها و مشکلات سازمان، راه‌کارهای نوین فروش با تمرکز بر حوزه‌ دیجیتال، کانال‌های فروش، محصولات و طرح‌های نوین، بازارهای هدف، فرآیندهای فروش، آموزش، تسهیلات و ... مورد بررسی قرار گرفت.
    احمدی با ابراز امیدواری نسبت به نتایج برگزاری این جشنواره و ارتقاء سهم بیمه‌های زندگی بیمه دی در آینده، اعلام نمود: جشنواره تنها یکی از دستاورد‌های ستاد است و با توجه به حمایت‌های مدیریت‌ عالی سازمان و هم‌چنین تلاش تمامی‌بخش‌های مربوط، در آینده شاهد اقدامات توسعه‌ای ارزنده‌ای خواهیم بود.
    معاون برنامه ریزی و تحول بیمه دی افزود: با موافقت اعضاء و بهره‌گیری از نظرات کارشناسان خبره، مسائل و راهکارها با هدف بهبود وضع موجود اولویت بندی شده اند.
    جشنواره تابستانه فروش بیمه‌های عمر برای دو محصول "عمر انفرادی و عمر خانواده" با نام «عمری به خرسندی» از تاریخ 15 مردادماه آغاز و تا تاریخ 30 شهریورماه سال جاری ادامه خواهد یافت. در این جشنواره به نمایندگان و شعب منتخب جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی