عصر بازار

دیدار مدیرعامل واعضای هیات مدیره بیمه ایران معین با رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

عصر اعتبار- اعضای هیات مدیره شرکت بیمه ایران معین، آقایان ابراهیم حمیدی مدیرعامل، دکتر حسن اسلامی پناه رییس هیات مدیره و محمد زاهدنیا نایب رییس هیات مدیره با جناب آقای دکتر عبدالناصر همتی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

دیدار مدیرعامل واعضای هیات مدیره بیمه ایران معین با رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این دیدار صمیمانه و اختصاصی گزارشی از عملکرد شرکت بیمه ایران معین در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و همچنین اجرای طرح سراسری بیمه زندگی مان به عن وان یک طرح موفق ارائه شد.

    مدیر عامل بیمه ایران معین تمرکز، SRM، توجه به نیاز های شبکه فروش، تفکیک حساب‌های بیمه زندگی مان، اعلام سود مشارکت در منافع مناسب، پایش محصول، آموزش نمایندگان طی چهار دوره و بالغ بر 75 هزار نفر ساعت، تربیت و ایجاد دانش مبتنی بر توسعه بیمه‌های زندگی را از دلایل موفقیت بیمه زندگی مان- پرفروش‌ترین محصول بیمه زندگی- اعلام کرد و در ادامه اظهار داشت: تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در حوزه توسعه بیمه‌های زندگی نیازمند حمایت بیمه مرکزی، تشکیل و تاسیس شرکت‌های مستقل بیمه زندگی و حداقل تفکیک حساب‌های بیمه زندگی است.

    رییس کل بیمه مرکزی، ضمن ارائه رهنمودهای لازم و تقدیر از اقدامات بیمه ایران معین و سهم برجسته بیمه زندگی مان در توسعه بیمه‌های زندگی در چند سال گذشته، بر تداوم سیاست توسعه و گسترش بیمه‌های زندگی در کشور و همچنین با دقت نظر و متعادل سازی سهم پوشش ریسکی (خطرات بیمه شده) در کنار سهم بخش پس‌اندازی و بویژه تفکیک کامل حساب‌ها و انجام سرمایه‌گذاری‌های مطمئن ذخایر حق بیمه‌های مکتسبه تاکید کردند.

    آقای دکتر همتی در این دیدار، توجه مدیران را در رابطه با مدیریت اقتصادی کسب و کار در شرکت‌های بیمه و رویکرد خلق محصولات جدید بیمه‌ای با درک و پذیرش واقعیت‌های تغییر در فضای کسب و کار کنونی صنعت بیمه ضرورتی انکارناپذیر دانستند.

    بیمه ایران معین با رتبه توانگری مالی سطح یک (شاخص 344)، جزو 5 شرکت دارای بالاترین سرمایه است و در سال 95 با در اختیار گرفتن سهم 1/4 درصدی از سهم پرتفوی صنعت بیمه، بیشترین سهم در حق بیمه تولیدی بیمه عمر و سرمایه‌گذاری در سال 95 را به خود اختصاص داده، و هم اکنون جزو 4 شرکت بیمه دارای مجوز قبولی اتکایی در صنعت بیمه کشور است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو