عصر بازار

نخستین جلسه مشترک مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن با مدیران ستادی برگزار شد

عصر اعتبار- جلسه مشترک مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن با مدیران ارشد در راستای هم افزایی در سازمان و تدوین سیاست های آینده موسسه برگزار شد.

نخستین جلسه مشترک مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن با مدیران ستادی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمد حسین نظری توکلی مدیر عامل موسسه در این جلسه ضمن ابراز قدردانی از کارکنان به جهت تعاملات سازنده با مشتریان گرانقدر ثامن ، از تغییر در روند اقدامات سازمان در آینده نزدیک خبر داد.

    مدیرعامل موسسه ضمن اشاره به توانمندی های منحصر به فرد نیروی انسانی متخصص و متعهد در ثامن اظهار داشت : همچون گذشته باید رعایت موازین شرعی و توجه خاص و ویژه به مشتریان وفادار در اولویت کاری فعالیت های موسسه باشد.

    وی در ادامه افزود : از آنجا که بنیان ثامن بر اساس تسهیلات خرد پایه گذاری شده است، توجه هرچه بیشتر به زمانبندی وصول مطالبات ، شفافیت ارتباط با شرکت های تحت سرپرستی ،  تغییر در روند اخذ مطالبات ، جذب نقدینگی ازمنابع ارزان قیمت و همچنین تاکید بیشتر بر جایزه خوش حسابی  باید مورد نظر مدیران مرتبط باشد.

    توکلی تاکید کرد ارائه تسهیلات جدید به مشتریان و جلب اعتماد آنان در خدمت رسانی موسسه از بزرگترین اهداف مجموعه به شمار می آید.

    بنا بر این گزارش، پس از ارائه راهکارهای پیشنهادی مدیران ستادی ،  تجمیع نظرات و بررسی نهایی پیشنهادات به کمیته های مرتبط و جلسات آتی موکول گردید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی