عصر بازار

استقرار سامانه جامع حسابداری شعب بیمه ایران تا آذر امسال

عصر اعتبار- پروژه «سیستم جامع مالی و پشتیبانی بیمه ایران» با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران کلید می خورد.

استقرار سامانه جامع حسابداری شعب بیمه ایران تا آذر امسال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محسن پورکیانی در آئین افتتاحیه همایش آموزشی «حسابداری متمرکز تحت وب شعب» در پروژه «سیستم جامع مالی و پشتیبانی بیمه ایران»، در سخنانی با اشاره به برنامه ها و سرمایه گذاری های انجام گرفته برای توسعه فناوری های نوین در بیمه ‌ایران، استقرار نظام جامع پشتیبانی و سامانه جامع بیمه گری را از اهداف مهم و راهبردی شرکت دانست که در حال اجراست.

    وی با برشمردن چالش هایی که به دلیل نبود یک نظام جامع پشتیبانی و مالی متوجه شرکت بوده است، دستآوردهای حاصل از پیاده سازی سیستم جامع پشتیبانی را در بیمه ایران مهم خواند.

    براساس این گزارش، اکبر افتخاری عضو هیات مدیره و معاون نوآوری و برنامه ریزی بیمه ایران نیز در سخنانی در این همایش با تشریح پروسه طولانی، دقیق و پیچیده راه اندازی سیستم جامع پشتیبانی در بیمه ایران، استقرار سامانه جامع حسابداری شعب بیمه ایران در سراسر کشور که با تلاش شبانه روزی مدیریت فنآوری اطلاعات و آمار بیمه ایران تا پایان فصل پاییز تحقق خواهد یافت را گامی بلند و موثر در تحقق طرح های توسعه فنآوری شرکت سهامی بیمه ایران دانست.

    در ادامه مراسم که با حضور نمایندگان اعزامی شعب بیمه ایران از سراسر کشور در مرکز همایش های ایران زمین برپا شد، امیررضا نعمت اللهی معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران، استقرار سامانه جامع حسابداری شعب بیمه ایران را تحقق آرزویی دیرینه در به روز شدن صورت های مالی شعب سراسر کشور و تمرکز آنها خواند و اجرایی شدن سیستم جامع پشتیبانی در بیمه ایران را موثرترین و کارآمدترین ابزار در جهت شفاف سازی کامل در گزارشگری های مالی شرکت ارزیابی کرد.

    فتاحیانی مدیرکل فنآوری اطلاعات و آمار بیمه ایران نیز در سخنانی با اشاره به چالش های حسابداری شعب و نبود یکپارچگی حسابداری کل شرکت به تشریح ابعاد و اهداف پروژه «سیستم جامع مالی و پشتیبانی بیمه ایران» پرداخت.

    وی یکسان سازی سطوح اطلاعاتی و کدینگ در حوزه مالی و بیمه گری، یکسان سازی رویه های ثبت و فرآیند های مالی در ستاد و کلیه واحدهای تابعه، حذف دوباره کاری ها و فرآیندهای تکراری و امکان دریافت گزارش تجمیعی و برخط را از دستآوردهای پیاده سازی این نظام جامع و یکپارچه در سطح کشور دانست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو