عصر بازار

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های تولید فرش دستباف خبر داد:

جزئیات ۴ بیمه جدید قالیبافان

عصر اعتبار- مدیر عامل اتحادیه تعاونی های تولیدکنندگان فرش دستباف ایران از بیمه تکمیلی شدن قالیبافان خبر داد و گفت: قالیبافان می‌توانند با پرداخت ۵۷۰هزار تومان به بیمه تعاون برای یک سال بیمه تکمیلی، بیمه عمر،بیمه آتش سوزی و پس انداز می‌شوند.

جزئیات ۴ بیمه جدید قالیبافان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، عبدالله بهرامی درباره بیمه قالیبافان گفت: طی هماهنگی هایی که با بیمه تعاون داشتیم مقرر شد با پرداخت سالانه 570هزار تومان از چهار مزیت بهره‌مند شوند.

    وی بیان کرد: با توجه به عملکرد مناسب و شرکت بیمه تعاون کشور ورضایت بیمه شدگان، امسال هم این قرارداد را تمدید کردیم. قرارداد بیمه ای میان اتحادیه سراسری تعاونی های فرش دستباف شهری و روستایی ایران و شرکت بیمه تعاون کشور یکسال دیگر تمدید شد.

    بهرامی با بیان اینکه این قرارداد شامل بیمه درمان،‌ عمر و بازنشستگی، ازکارافتادگی،  درمان و آتش سوزی کارگاه های خانگی است افزود:سرپرست خانواده ملزم به بیمه با پرداخت حق بیمه 570 هزار تومانی و استفاده از بیمه های دیگر مانند درمان،عمر،بازنشستگی ،از کارافتادگی،درمان و آتش سوزی است. اما سال اعضای خانواده در صورتی که تمایل به پرداخت این میزان نداشته باشند می توانند با مبلغ سالیانه هر نفر 380 هزارتومان از بیمه تکمیلی درمان بهره مند شوند. امسال خدمات دندان پزشکی هم به طرح اضافه شده است.

    مدیر عامل اتحادیه تعاونی های تولید کنندگان فرش دستباف ایران اظهار داشت:تمام افرادی که از این بیمه استفاده می کنند باید کارت قالیبافی یا صنایع دستی داشته باشند.  همه قالیبافان امکان استفاده از این نوع بیمه را دارند. آن دسته از افرادی که سال قبل بیمه داشته اند تمدید می شوند و  افراد جدید ثبت نام می کنند. همه باهم در بهره مندی خدمات برابرند.

    وی بیان کرد: ثبت نام از امروز آغاز و تا 10 آبان ماه ادامه دارد. سقف خدمات مانند سال گذشته است و البته خدمات دندان پزشکی اضافه شده است. سقف بیمارستانی 3 میلیون تومان،سقف عمل جراحی 6میلیون تومان،سقف زایمان تا2میلیون تومان،سقف امور پاکلنیکی تا 600هزار تومان ، هزینه خرید عینک 100 هزار تومان،سقف امورات چشم تا 600هزار تومان ،سقف امبولانس نیز تا 100هزار تومان دیده شده است. سال گذشته نسبت به اینکه طرح برای اولین بار اجرا می شد استقبال خوبی داشت. سال گذشته هزار نفر بود و پیش بینی می کنیم امسال به 10هزار نفر هم برسد، زیرا تعداد کسانی که سال گذشته از این خدمات استفاده کردند رضایت کامل داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو