عصر بازار

مدیرعامل بیمه ایران؛

بهبود توانگری مالی در دستورکار

عصر اعتبار- مدیرعامل بیمه ایران از قرار گرفتن بهبود مستمر و اصلاح فرایندها در دستور کار این شرکت خبر داد و افزود: برنامه اصلی ما در آینده راه اندازی سامانه اعتبارسنجی مشتریان است.

بهبود توانگری مالی در دستورکار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، محسن پورکیانی در مراسم هشتاد و دومین سالگرد تاسیس این شرکت اظهارداشت: امروز بیمه ایران وارد سومین سال از نهمین دهه فعالیت خود شده است؛ روزهای خوب زیاد داشته ایم ولی روزهای سخت نیز کم نبوده است. وی افزود: بیمه ایران در تمامی شرایط کیفیت و ارتقای آن را حفظ کرده است هرچند بی عیب نبوده ایم. 

    مدیرعامل بیمه ایران خاطرنشان کرد: در دوره فعالیت بیمه ایران، سازمان های مهمی مانند تامین اجتماعی، بیمه مرکزی، صندوق تامین خسارت های بدنی و ... تاسیس شدند. وی ادامه داد: رسالتی بزرگ پیش روی ماست که با قوت ادامه خواهد یافت؛ هویت سازمانی همه اعضای بیمه ایران سرمایه این شرکت است. 

    وی گفت: درحالی که بیمه ایران یک شرکت دولتی است اما دارای بزرگترین شبکه نمایندگان است و ما با قدرت از واگذاری امور به آنها استقبال می کنیم که بخش خصوصی واقعی هستند. پورکیانی با بیان اینکه دو دهه سابقه فعالیت در بیمه ایران دارد، افزود: ما بهبود مستمر و اصلاح فرایندها را در دستور کار قرار دادیم؛ برنامه اصلی ما در آینده راه اندازی سامانه اعتبارسنجی مشتریان است. 

    مدیرعامل بیمه ایران خاطرنشان کرد: در سال ٩٤ سطح توانگری شرکت در سطح ٤ قرار گرفت و برای همین منظور کمیته ای برای بهبود توانگری شرکت تشکیل شد. پورکیانی با بیان اینکه فروش ثالث را هدف قرار نداده ایم، اظهار داشت: همکاری خوبی با سندیکای بیمه گران در بیمه ثالث خودروهای صفر کیلومتر داشته ایم.

    وی ادامه داد: با توجه به قانون برنامه ششم، توسعه و تقویت بیمه های زندگی را  در دستور کار قرار داده ایم و در سال گذشته 800 هزار نفر را تحت پوشش بیمه زندگی "مان" قرار داده ایم.  پورکیانی همچنین در ادامه تاکید کرد: باید خدمات الکترونیکی را توسعه دهیم.

    مراسم هشتاد و دومین سالگرد تاسیس بیمه ایران با حضور عبدالناصر همتی رییس کل بیمه مرکزی، مدیران عامل شرکت های مختلف بیمه و مدیران این شرکت در سالن اجلاس سران برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی