عصر بازار

قطع مستمری مددجویان سازمان بهزیستی عمومیت ندارد

عصر اعتبار- رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی کشور گفت:مددجویان هر گونه مشکل در پرداخت مستمری را می توانند از اداره کل بهزیستی شهر خود پیگیری کنند.

قطع مستمری مددجویان سازمان بهزیستی عمومیت ندارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ فریبا بریمانی رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات ‌و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: در حال حاضر هر یک از مددجویان سازمان بهزیستی مبلغ 148 هزار تومان به عنوان مستمری ماهانه دریافت می کنند که 53 هزار تومان این مبلغ از طریق بهزیستی و بقیه از سوی ستاد هدفمندی یارانه ها پرداخت می شود.

    وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی ها مقرر شده بود تا مستمری مددجویان سازمان بهزیستی به صورت یک جا از طریق  بهزیستی پرداخت شود،اما واریز این مبلغ همچنان به صورت سابق انجام می شود.

    رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات ‌و تحول اداری سازمان بهزیستی یادآور شد: مشخصات کامل مددجویان سازمان بهزیستی کشور، به صورت سیستماتیک ثبت شده است و پیگیری روند واریز مستمری آنها و مشکلات احتمالی، در صورتی که به اطلاع اداره کل بهزیستی شهر مربوط به هر مددجو برسد، در اسرع وقت انجام می شود.

    بریمانی تاکید کرد: مستمری مددجویان بهزیستی از طریق سامانه الکترونیکی پرداخت می شود بنابراین احتمال بروز هر گونه خطایی از جمله قطع و یا  واریز نشدن مستمری، در آن کمتر وجود دارد.

    وی یکی از دلایل قطع مستمری برخی از مددجویان سازمان بهزیستی را دریافت خدمات حمایتی آنها از سایر مجموعه های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی«ره» برشمرد و گفت: برخی از مددجویان علاوه بر مستمری که از بهزیستی دریافت می کردند از حمایت نهادهای دیگر نیز بهره مند می شدند.

    رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات ‌و تحول اداری سازمان بهزیستی تصریح کرد: هر یک از مددجویان سازمان بهزیستی که یارانه آنها به صورت ماهانه به حسابشان واریز نمی شود، می توانند با مراجعه به اداره کل بهزیستی محل زندگی خود، واریزنشدن مستمری را اطلاع دهند.

    بریمانی اظهار داشت: مددجویان مستمری بگیر سازمان بهزیستی همچنین می توانند با مراجعه به مددکار اجتماعی خود مسأله  واریزنشدن  مستمری را پیگیری و در صورت وجود مشکل، نسبت به رفع آن اقدام کنند.

    وی خاطرنشان کرد: مسأله قطع مستمری مددجویان سازمان بهزیستی عمومیت ندارد اما مددجویانی که دچار مشکل شده اند، می توانند اعتراض خود را به صورت دست نوشته به اداره کل بهزیستی شهر خود فکس کنند تا مسئولان بهزیستی پیگیری های لازم را انجام دهند.

    رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات ‌و تحول اداری سازمان بهزیستی تاکید کرد: اگر مددجویان فوق از طریق اداره کل بهزیستی استان خود در رفع قطع مستمری به نتیجه نرسیدند، از طریق سازمان بهزیستی کشور پیگیر شوند،مشکل آنها در اولین فرصت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی