عصر بازار

دست یاری بانک ملی ایران به سمت استارت آپ ها

عصر اعتبار- بانک ملی ایران قصد دارد در اقدامی نو، همزمان با حمایت از نخبگان دارای ایده، از آنها برای ارائه خدمات نوین برای مردم کمک بگیرد.

دست یاری بانک ملی ایران به سمت استارت آپ ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، گرچه ایده های زیادی میان جوانان نخبه کشورمان وجود دارد که هر کدام می تواند به محصولی مهم تبدیل شود، اما بسیاری از آنها به دلیل نبود سرمایه لازم برای تجاری سازی تنها در حد یک ایده باقی می ماند.

    چه بسیار جوانان دانشمند و تحصیلکرده ای که توانایی های ذهنی خود را در تهیه و تدوین یک ایده به کار گرفته اند و به ظن خود می توانند مشکلی از مشکلات کشور را حل کنند، اما نمی توانند آن را عملیاتی کنند.

    از سوی دیگر بسیاری از بنگاه های اقتصادی، بانک ها و سازمان ها با مشکلاتی مواجهند که این مشکلات در یک نگاه خلاقانه و نو، قابل حل است.

    بر این اساس بانک ملی ایران قصد دارد به منظور استفاده از توانایی های جوانان دارای ایده و نیز تسریع در برخی امور بانک از این ظرفیت استفاده کند؛ به همین منظور جشنواره ای در حوزه استارت آپ ها در دست طراحی است.

    بانک تصمیم دارد نیازهای خود را مطرح و آن را در اختیار ایده پردازان قرار دهد. آنها نیز طی یک فرایند مشخص، این خواسته ها را بررسی و ایده های خود را طرح می کنند. هیات داوران نیز پس از بررسی، طرح های برتر را انتخاب و آن ها را به بانک معرفی می کند.

    بانک ملی ایران در نهایت به منظور استفاده از ایده های منتخب، روی آنها سرمایه گذاری خواهد کرد تا هم صاحب ایده حمایت گردد و هم با این روش، بخشی از مسائل موجود در بانک با استفاده از توان نخبگان حل شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی