عصر بازار

صنعت بیمه کشور به بیمه گذاران زلزله زده اطمینان داد

عصر اعتبار- اشخاصی که خود و یا اموال آنها در این حادثه آسیب دیده اند، در صورت برخورداری از هر یک از پوشش­های بیمه ای می توانند برای تشکیل پرونده و دریافت سریع خسارت حسب مورد به شعب و واحدهای سیار پرداخت خسارت شرکتهای بیمه مراجعه کنند.

صنعت بیمه کشور به بیمه گذاران زلزله زده اطمینان داد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این اطلاعیه امده است: ضمن ابراز همدردی مجدد با بازماندگان و آرزوی سلامتی برای مصدومین این حادثه به آگاهی مردم غیور استانهای غربی کشور به خصوص استان کرمانشاه می رساند از ابتدای بروز این حادثه، صنعت بیمه آمادگی خود را برای کمک و پرداخت خسارت به بیمه گذارانی که پوشش های بیمه ای مرتبط داشته اند،  اعلام نموده و با اعزام اکیپ هایی از همکاران شرکتهای بیمه به بررسی وضعیت حادثه دیدگان برای پرداخت به موقع خسارت اقدام نموده است.
    بر اساس این اطلاعیه، اشخاصی که خود و یا اموال آنها در این حادثه آسیب دیده اند، در صورت برخورداری از هر یک از پوشش­های بیمه ای ذیل می توانند برای  تشکیل پرونده و دریافت سریع خسارت حسب مورد به شعب و واحدهای سیار پرداخت خسارت شرکتهای بیمه و یا شعبه بانک پرداخت کننده تسهیلات مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های اعلامی از سوی شورای هماهنگی بیمه استان کرمانشاه به شرح زیر تماس برقرار نمایند:

    1.      اشخاص زیان دیده و یا وراث قانونی آنها که دارای پوشش بیمه عمر و حوادث هستند.
    2.      اموال، اثاثه و ساختمانهای مسکونی به ویژه ساختمانهای مسکن مهر که تحت پوشش خطر زلزله در بیمه آتش سوزی قرار دارند.
    3.      آن دسته از کارکنان دولت که دارای پوشش بیمه عمر و حوادث طرح کارکنان دولت نزد یکی از شرکتهای بیمه بازرگانی می باشند.
    4.      کلیه دانش آموزان زیان دیده و یا اولیاء آنها می توانند جهت دریافت غرامت بیمه حوادث دانش آموزی به شرکت بیمه معلم مراجعه نمایند.
    5.      اشخاصی که دارای پوشش در سایر رشته های بیمه از قبیل بیمه بدنه خودرو، مهندسی و ... می باشند.

    شرکتهای بیمه موظفند بدون ایجاد محدودیت زمانی برای اعلام خسارت، فرایند رسیدگی و پرداخت خسارت به هموطنان را در حداقل زمان ممکن به انجام رسانند.
    خاطر نشان می سازد بیمه مرکزی بر حسب وظیفه ذاتی خود، ضمن بررسی و نظارت دقیق، حداکثر مساعدت ممکن را به هموطنان عزیز در این شرایط سخت به عمل خواهد آورد.
    در پایان تأکید می شود، مردم عزیز به شایعات توجه نکرده و مطمئن باشند که بیمه مرکزی حداکثر تلاش های خود را برای حمایت و احقاق حقوق بیمه گذاران و زیان دیدگان انجام خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو