عصر بازار

کلنگ زنی یک مدرسه در استان خراسان جنوبی با مشارکت بانک ملی ایران

عصر اعتبار- کلنگ ساخت مدرسه شش کلاسه در شهرک بهارستان اسلامیه در استان خراسان جنوبی با تامین اعتبار دو میلیارد ریالی بانک ملی ایران به زمین زده شد.

کلنگ زنی یک مدرسه در استان خراسان جنوبی با مشارکت بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در آیین کلنگ زنی این مدرسه امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین زمانی امام جمعه شهر اسلامیه، حمید دهباشی رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان خراسان جنوبی، مهدی ابراهیمی فرماندار شهرستان فردوس، تنی چند از مسئولان و مدیران استان و همچنین جمعی از مردم منطقه حضور داشتند.

    دراین مراسم نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس شورای اسلامی از انجام مسئولیت های اجتماعی بانک ملی ایران در عرصه های مختلف و ارائه خدمات عام المنفعه و خیرخواهانه در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته قدردانی کرد و گفت: سابقه درخشان بانک ملی ایران در سطح ملی و بین المللی به دلیل اعتماد مردم به این بانک است.

    رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان خراسان جنوبی نیز به رسالت اجتماعی بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: مشارکت جدی بانک ملی ایران در امور عام المنفعه و خیرخواهانه در سطح کشور از فعالیت ها و اقدامات مستمر بانک است.

    دهباشی افزود: بانک همواره جایگاه کلیدی خود را در توسعه زیرساخت ها، عمران و آبادی، فعالیت های اقتصادی و تولیدی در تمامی کشور نشان داده و به عنوان بازوی اقتصادی همواره در کنار دولت ایفای نقش می کند.

    وی با بیان این که سال گذشته بانک ملی ایران در استان خراسان جنوبی بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای امور عام المنفعه و اقدامات خیرخواهانه پرداخت کرده است، گفت: این اعتبار در قالب طرح مشارکتی برای ساخت مرکز بهداشت در مناطق محروم و احداث مدرسه در شهر بیرجند تامین و پرداخت شد.

    دهباشی اظهار کرد: طبق سنوات گذشته از ابتدای امسال تاکنون، هشت میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مدرسه، آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و خرید آمبولانس در استان اختصاص یافته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی