عصر بازار

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر اعلام کرد :

ارتقای شاخص های مالی و بانکداری الکترونیک بانک شهر

عصر اعتبار- معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با تاکید بر اینکه منابع این بانک شهر در سال ۹۳ تنها ۱۱ هزار میلیارد تومان بوده است، گفت: با اقدامات صورت گرفته در چند سال اخیر، هم اکنون منابع بانک شهر به بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.

ارتقای شاخص های مالی و بانکداری الکترونیک بانک شهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، محمد کیایی با بیان اینکه در چند سال  گذشته  شاهد روند رو به رشد منابع و همچنین افزایش صدور ضمانتنامه‌های بانکی و فعالیت‌‌های ارزی چشمگیری در بانک شهر بوده ایم، افزود: بسیاری از پروژه‌های عمرانی در شهرها با حمایت بانک شهر و از طریق فروش اوراق مشارکت اجرایی شده و این بانک بالاترین فروش اوراق را در سال 1395 داشته است.
    وی با بیان اینکه یک از دلایل افزایش منابع بانک شهر جلب اعتماد هموطنان در طی 3 سال گذشته بوده است،عنوان کرد: هم اکنون بیش از 94 درصد منابع بانک شهر از سوی شهروندان و 6 درصد آن توسط شهرداری‌ها تامین شده است.
    معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر افزود: اقدامات صورت گرفته در چند سال گذشته مانند خدمات نوآورانه، راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت، تبلیغات مناسب و هوشمندانه ، تسریع در ارائه خدمات بانکی به شهروندان و ... از دلایل اقبال عمومی نسبت به این بانک است که ارزش برند این بانک را ارتقا داده است.
    کیایی با بیان این‌که بانک شهر یکی از کم ریسک‌ترین بانک‌های کشور است، خاطر نشان کرد: منابع این بانک اغلب در قالب مشارکت در پروژه‌های شهری است و برخلاف آن‌که امروز، ریسک اصلی بانکها ناشی از تعویق و عدم وصول مطالبات آنهاست، بانک شهر به دلیل سرمایه گذاری در پروژه‌های شهری از این جهت با ریسک پایین تری مواجه است، چراکه به واسطه طرف بودن با شهرداری ها وصول آنها قطعی و بلاشک است و از سویی شهروندان نیز نتیجه سرمایه گذاری خود در این بانک را در عمران  و آبادانی شهرهای خود شاهد هستند.
    معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در ادامه در خصوص تعیین گروه کارشناسی از سوی مدیریت شهری به منظور بررسی وضعیت بانک و تعیین نمره عملکرد آن اعلام آمادگی کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو