عصر بازار

برپایی همایش بنیاد حامیان دانشگاه تهران با مشارکت بانک ملت و بیمه "ما"

عصر اعتبار- همایش بنیاد حامیان دانشگاه تهران با مشارکت بانک ملت و شرکت بیمه “ما ” برگزار شد.

برپایی همایش بنیاد حامیان دانشگاه تهران با مشارکت بانک ملت و بیمه "ما"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این همایش با حضور دکتر تاجیک رییس  هیات مدیره، آقای بهاری فر مدیرعامل، دکتر کیماسی رییس اداره کل مدیریت بازاریابی بانک ملت و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برپا شد.

    در این همایش که با هدف حمایت از فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشجویان نخبه و کارآفرین دانشگاه تهران تشکیل شد، بانک ملت و شرکت بیمه "ما"  به عنوان حامیان همایش،  تعداد 100 نفر از دانشجویان را تحت حمایت و پوشش خود قرار دادند.

    دکتر تاجیک رییس  هیات مدیره بیمه "ما" در این مراسم با تاکید بر این نکته که ایجاد اشتغال های فردی و تخصصی برای دانشجویان از وظایف بنیاد حامیان دانشگاه تهران است افزود: بانک ملت و شرکت های بورسی وابسته به بانک از جمله بیمه "ما" در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، استفاده از ظرفیت های دانشجویی، آموزش های رایگان، ایجاد اشتغال و کمک به کارآفرینی دانشجویان را از الزامات مهم در کمک به دولت در توسعه اقتصادی کشور می داند و به انجام این اقدام، علاقمند است.

    وی با بیان این نکته که باید برای دانشجویان ابزار ماهیگیری را فراهم کنیم و آنها را برای اشتغال و کار آفرینی در آینده آموزش دهیم، افزود: مشارکت در فعالیت های بنیاد، صرفا همکاری های مادی نیست بلکه استفاده از توانمندی و صرف وقت و زمان است و همه اینها می تواند کمک شایانی به این بنیاد مردم نهاد باشد.

    عضو هیات مدیره بانک ملت و رییس  هیات مدیره بیمه “ما ” تاکید کرد: بانک ملت در فاز نخست تعداد 100 نفر از دانشجویان نخبه را تحت پوشش خود قرار داده و مقرر شده است تا ماهیانه مبلغ دو میلیون ریال به عنوان کمک هزینه تحصیلی به حساب آنان واریز کند همچنین شرکت بیمه “ما ” نیز آنها را تحت پوشش بیمه ای قرار داده است.

    دکتر مسعود کیماسی، رییس اداره کل بازاریابی بانک ملت نیز درباره وجود ظرفیت های بالقوه و مناسب در دانشگاه ها افزود: ارتباطات خوب و موثری بین دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و سایر سازمان ها وجود دارد که باید از این ظرفیت ها جهت به بلوغ رساندن دانشگاه استفاده کرد.

    به گفته وی، بانک ملت همواره حامی دانشجویان بوده و تمام تلاش خود را در جهت حمایت از آنها و کمک به رشد و توسعه کشور ، ایجاد اشتغال و کارآفرینی به کار بسته است.

    در ادامه این همایش بورسیه تعدادی از دانشجویان با حضور دکتر تاجیک ، آقای بهاری فر،  دکتر کیماسی و آقای غلامی قائم مقام بنیاد حامیان دانشگاه تهران و تعدادی از اساتید دانشگاه تهران به آنها اعطا شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو