عصر بازار

برگزاری جلسه شورای مدیران با حضور اعضای هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی بیمه "ما"

عصر اعتبار- جلسه شورای مدیران شرکت بیمه "ما" با حضور اعضای هیات مدیره، مدیر عامل، معاونین و مدیران تشکیل شد.

برگزاری جلسه شورای مدیران با حضور اعضای هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی بیمه "ما"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این جلسه با هدف هم‌اندیشی با حضور آقای دکتر تاجیک رییس هیات مدیره بیمه "ما" و معارفه آقای جعفریان به عنوان معاون مدیر عامل در امور برنامه­ریزی و فناوری تشکیل شد که با سخنرانی آقای بهاری‌فر آغاز شد.

    بر اساس این گزارش ، آقای بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" در ابتدا از حمایت های آقای دکتر بیگدلی مدیر عامل بانک ملت از مدیران ارشد شرکت، تشکر و قدردانی کرد.

    وی در سخنانی به اهداف برنامه استرتژیک پنج ساله شرکت اشاره کرد و گفت: کلیه کارکنان باید اهتمام خویش را بکار برند تا منجر به تعالی و ارتقا جایگاه بیمه "ما" در صنعت بیمه گردد.

    آقای بهاری­فر ، به نقاط قوت و ویژگی­های منحصر به فرد بیمه "ما" و نهادینه شدن تفکر اقتصادی و سودآوری در شرکت اشاره کرد و افزود: این امر با ایجاد توازن در هزینه­ها و منابع درآمدی شرکت در کنار بهره­گیری از پتانسیل زنجیره ارزش بانک و مشتریان ارزنده میسر خواهد شد.

    وی در ادامه محصولات بیمه­ای ارائه شده از سوی بیمه "ما" را معرفی گرد و گفت: یکی از بهترین محصولات عرضه شده در حوزه بیمه­های عمر و سرمایه­گذاری است که با توجه به شرایط محصول و بازار، فرصت افزایش فروش و ارتقا سهم بازار برای این رشته قابل دسترس است.

    آقای بهاری فر خاطرنشان کرد: شرکت بیمه "ما" در مدت کوتاهی توانسته است در زمینه برندینگ و ارائه محصولات نوین و متمایز در بازار صنعت بیمه مطرح شود و اکنون زمان آن است که به سوی ارتقا EPS شرکت و به سمت استانداردهای بین‌المللی مالی همچون IFRS17  حرکت نماییم. 

    مدیرعامل بیمه "ما" در انتها به اهمیت نرخ­دهی فنی در مناقصات بزرگ اشاره کرده و افزود: نقش حوزه فنی شرکت در زمینه جذب مشتریان کلان بسیار پر­رنگ‌ و غیرفابل انکار می‌باشد.

    در ادامه نشست، آقای دکتر تاجیک رئیس هیات مدیره بیمه "ما" و عضو هیات مدیره بانک ملت ضمن قدردانی از تلاش کارکنان و مدیران شرکت بیمه "ما" از آنان به عنوان کارکنانی با اصالت و با هویت یاد کرد و گفت : این شرکت با هدف تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان همچنین استفاده از سایر کانال­های درآمدی از سوی بانک ملت ایجاد شده و با تقویت ارتباط بین بانک و شرکت، هم اکنون بیمه "ما" ، در مسیر رشد و تعالی قرار دارد.

    ایشان شرکت بیمه "ما" را برندی مرغوب و خوب و مدیران آن را مدیرانی کاملا حرفه­ای خواند که این شرکت به پشتوانه این مدیران و کارکنان، در صنعت بیمه خودنمایی می­کند. وی با اشاره به این نکته که تسهیل ارتباطات و ایجاد فهم مشترک بین بانک ملت و بیمه "ما" دستاوردهای ارزشمندی را به همراه داشته است، خاطر نشان کرد مدیران بیمه "ما" جزو مدیران با سابقه صنعت بیمه کشور هستند و افزایش بلوغ و دانش حرفه­ای این شرکت به دلیل وجود این سرمایه‌های گرانسنگ است.

    دکتر تاجیک در انتها بر لزوم ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع از سهامداران و پتانسیل­های آنها تاکید کرد و افزود : این شرکت به پشتوانه نیروی انسانی مجرب و متخصص خود می­تواند حضور فعالی در بخش انرژی کشور داشته باشد و در کنسرسیوم­های بیمه­ای این حوزه نقش مؤثری ایفا کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو