عصر بازار

بلگوری عضو هیأت مدیره بیمه نوین شد

عصر اعتبار- در جلسه هیأت مدیره شرکت بیمه نوین، علیرضا بلگوری؛ مدیرعامل جدید بانک اقتصاد نوین به عنوان عضو هیأت مدیره این شرکت معارفه شد.

بلگوری عضو هیأت مدیره بیمه نوین شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این جلسه که با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره شرکت و معاونان شرکت برگزار شد، بلگوری با اشاره به اقدامات مشترک صورت گرفته طی دو سال اخیر در حوزه های بانک، بیمه و مالی در هلدینگ اقتصاد نوین گفت: خوشبختانه در حال حاضر همکاری های مشترک بانکی و بیمه ای مجموعه اقتصاد نوین در سطح قابل قبولی قرار دارد و طبق برنامه ریزی آتی، طرح های جامع مشترک توسعه خواهد یافت.

    وی خاطرنشان کرد: محور کانونی برنامه راهبردی بانک اقتصادی نوین هم افزایی با شرکت های تابعه و تحقق اهداف عالیه در جهت حفظ و تکریم مشتریان با توسعه شبکه خدمات و شناخت الگوی نگاه و نیاز مشتریان است.

    همچنین در این مراسم حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات حسن معتمدی به عنوان رئیس پیشین هیأت مدیره شرکت، ابراز امیدواری کرد: با بهره گیری از ظرفیت های موجود در مجموعه اقتصاد نوین و رویکرد موجود مثبت در حوزه همکاری های مشترک می توان برنامه های توسعه ای در حوزه مشتریان را تثبیت و به عنوان خدماتی ماندگار و ارزش آفرین ارائه داد. حضور جناب آقای بلگوری با نگاه مثبت و سابقه موفق مدیریت ایشان به عنوان عضو هیأت مدیره بیمه نوین بدون شک فرصت خوبی برای ارتقای کمی و کیفی ارتباطات و تعاملات سازنده دوسویه است.

    خاطرنشان می کند علیرضا بلگوری فارغ‌التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی در مقطع کارشناسی ارشد است و عضویت در هیات مدیره بانک مسکن، رییس کمیته ریسک و رییس کمیته منابع و مصارف و کمیته حسابرسی داخلی بانک مسکن، نایب رییس و عضو هیات مدیره شرکت گروه مالی مسکن، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی، رییس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن، عضو هیات مدیره شرکت پایدار ایرانیان، عضو هیات مدیره شرکت ساماندهی مطالبات معوق، عضو هیات مدیره شرکت خدمات پشتیبانی بانک اقتصادنوین و معاون مدیرعامل بانک اقتصادنوین در امور وصول و حقوقی از سوابق کاری وی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو