عصر بازار

افتتاح و راه اندازی ساختمان جدید بیمه" ما" در شهر ساری

عصر اعتبار- ساختمان جدید شرکت بیمه "ما" در استان مازندران افتتاح و راه اندازی شد.

افتتاح و راه اندازی ساختمان جدید بیمه" ما" در شهر ساری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، ساختمان جدید شرکت بیمه "ما" در استان مازندران به منظور خدمت رسانی  مناسب تر به بیمه گذاران و نمایندگان و مطابق با استاندارد های به روز صنعت بیمه افتتاح شد.

    بر اساس این گزارش ، مراسم افتتاح ساختمان جدید شرکت بیمه "ما" درشهر ساری با حضور مجید بنویدی عضو هیات مدیره، امیر شفیعی مدیر امور شعب و امیر کهن مدیر بیمه های اتومبیل به همراه آقایان مرادی مدیر شعب بانک ملت استان مازندران و روستایی معاون مالی اداری شعب بانک ملت استان، نمایندگان شبکه فروش و تعدادی از مشتریان بزرگ برگزار شد.

    در ابتدای این مراسم محمدی گل افشانی رییس شعبه ساری ضمن عرض خیر مقدم به روسای تعدادی از بانک ها و شرکت های بیمه ای و برخی مسئولین شهری ، به اختصار گزارشی از عملکرد شعبه در طول فعالیت ارائه کرد.

    وی افزود: هدف ما در شعبه ساری اینست که با تلاش مستمر و جذب مشتریان خرد در بازار هدف  ،پرتفوی پیش بینی شده را محقق کنیم.

    در ادامه مراسم مجید بنویدی عضو هیات مدیره بیمه "ما" باتوجه به موقعیت ، پتانسیل و ظرفیت های مناسب منطقه ، به شناسائی و تشریح صحیح انواع ریسک ها در زمینه فروش بیمه نامه پرداخت.

    وی همچنین در خصوص فعالیت های انجام شده در حوزه مسئولیت اجتماعی گفت: از جمله کارهای مثبت بیمه "ما" ، حمایت از کودکان کار و کمک به زلزله زدگان بوده است در آینده نیز تمام تلاشمان بر این خواهد بود تا بعنوان یک موسسه انتفاعی که از نقدینگی مناسبی نیز برخوردار نقش خود را به درستی ایفا کنیم.

    در ادامه امیر شفیعی مدیر امور شعب بیمه "ما" به تشریح تفضیلی آمار عملکرد شعبه ساری پرداخت. وی در خصوص اهمیت بازار خرد گفت: در کنار تکریم مشتریان کلان باید مشتریان خرد را نیز حفظ کنیم و در این خصوص راهکارهایی به نمایندگان و پرسنل شبکه فروش ارائه کرد.

    در این مراسم آقای مرادی مدیر شعب بانک ملت استان مازندران درخصوص تعاملات هرچه بیشتر بانک و بیمه تاکید داشت و تسهیلاتی را جهت رفاه حال نمایندگان و شبکه فروش ارائه کردند.

    در انتها جلسه پرسش و پاسخ با حضور نمایندگان ، کارگزاران و پرسنل  شبکه فروش برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو