عصر بازار

خواسته های مردم را تامین می کنیم

عصر اعتبار- با استفاده از اساتید برجسته خارجی و داخلی به طریقی توانستیم بازاریابی سنتی را به بازاریابی مدرن تبدیل کنیم

خواسته های مردم را تامین می کنیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در گفتگویی با کاوه قاضی، معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم مطرح شد:

    1.   یکی از خواسته های مردم عرضه بیمه نامه های نوین به بازار است. آیا طرح های جدیدی برای ارایه به بازار دارید؟
    در حال حاضر بیش از 1.5 میلیون فرهنگی و 13 میلیون دانش آموز در سراسر کشور از خدمات شرکت بیمه معلم در حوزه عمر و حوادث گروهی استفاده می‏کنند. این موضوع فرصت بسیار مناسبی جهت افزایش نفوذ بیمه و توسعه خدمات بیمه‌ای در این قشر به عنوان یکی از بازارهای هدف ویژه بیمه معلم
    می باشد. لذا یکی از استراتژی‌های کلیدی بیمه معلم، طراحی و عرضه بسته‏های نوین بیمه‏ای مبتنی بر نیاز ایشان است. بدین منظور بر اساس شناخت مناسب از نیاز این قشر و تجارب سنوات گذشته، اقدام به طراحی بسته بیمه‌ای جدید با محوریت بیمه های زندگی و آتش سوزی ویژه دانش آموزان و والدین ایشان کردیم. در این راستا به منظور اطلاع رسانی مناسب و افزایش آگاهی مخاطبان از این بسته بیمه ویژه، کمپین تبلیغاتی در حال راه اندازی است که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد. لیکن به صورت کلی تمرکز این کمپین بر روی جا انداختن اهمیت بیمه در بین دانش آموزان و ترغیب والدین به تضمین آینده فرزندان خود با تهیه بیمه زندگی و همچنین حفظ دارایی خود از طریق بیمه آتش سوزی است.
    البته با عنایت به وسعت بازار رقابتی کنونی در صنعت بیمه و نیاز سنجی و رصد روزانه بازار توسط این شرکت، طرح های مناسب جهت ارائه به بازارهای هدف مختلف از جمله دفاتر پیشخوان، شهرداری ها، جایگاه‌های سوخت و ... درحال آماده سازی و اجراست.                                     

    2.   اقدامات شما برای بازاریابی نوین و ارتقای سطح آموزش شبکه فروش چیست ؟

    با توجه به نامگذاری امسال در شرکت بیمه معلم به نام سال "رضایتمندی مشتریان و توسعه بازار", یکی از اولویت اصلی شرکت، توسعه توانمندی نمایندگان در حوزه بازاریابی و فروش می باشد. در این راستا برگزاری دوره‌های آموزش الکترونیکی و بینارهای مجازی (سمینارهای تحت وب)، کارگاه‌های تخصصی فروش و برگزاری سمینارهای بین‌المللی با حضور اساتید برجسته خارجی و داخلی از مهمترین اولویت های شرکت می باشد تا از این طریق بتوانیم بازاریابی سنتی را بازاریابی مدرن تبدیل نماییم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی