عصر بازار

ارائه خدمات متمرکز، رونق پایدار را رقم می زند

عصر اعتبار- مدیرعامل بیمه نوین در نشست سرپرستی منطقه سه استان های بانک اقتصاد نوین: امروز طراحی خدمات حول مجموعه ای از نیازهای مشتریان و با تکیه بر کیفیت ارائه این خدمات صورت می گیرد.

ارائه خدمات متمرکز، رونق پایدار را رقم می زند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حسین کریم خان زند، مدیرعامل این شرکت به همراه مدیرعامل بانک اقتصاد نوین، ضمن بازدید از شعب منطقه سه استان های بانک اقتصاد نوین و حضور در سرپرستی خراسان رضوی شرکت بیمه نوین، در نشست مشترکی که با هدف تبادل نظر در خصوص راهکارهای بهبود تعاملات و توسعه خدمات و محصولات بانک و بیمه در حاشیه این برنامه برگزار شده بود، گفت: با توجه به تحولات موجود در عرصه رقابت اقتصادی و تغییر نیازهای مشتریان براساس شرایط و توسعه بازار، امروزه رونق کسب و کارها براساس طراحی خدمات، حول مجموعه ای از نیازهای مشتریان و با تکیه بر کیفیت ارائه این خدمات صورت می گیرد.

    وی ادامه داد: بنگاه های اقتصادی تخصصی علاوه بر ارائه خدمات مطلوب در حوزه فعالیت خود باید برای مشتریان ارزش آفرین باشند به این معنا که در کنار توجه به سلیقه، مجموعه نیازهای او را با زنجیره ای از خدمات و محصولات شناسایی و تأمین کنند.

    مدیرعامل بیمه نوین با اشاره به ظرفیت های موجود در مجموعه اقتصاد نوین به عنوان یک هلدینگ اقتصادی معتبر در کشور خاطرنشان کرد: مدیران بانک اقتصاد نوین و شرکت های تابعه علاوه بر برخورداری از پتانسیل های موجود در مجموعه می توانند با تبادل نظر در حوزه خدمات و ظرفیت های مشترک سازمانی و انسانی به تثبیت و تقویت مشتریان به عنوان سرمایه ارزشمند مجموعه اقتصاد نوین گام بردارند.

    وی در ادامه تأکید کرد: همان طور که جناب آقای بلگوری مدیرعامل محترم بانک اشاره داشتند باید از همه ظرفیت ها در راستای هم افزایی استفاده کنیم و بپذیریم همسویی و همسازی با نیازهای مشتریان نیازمند تعامل مداوم با آنها و داشتن رویکرد نوآورانه در تحول استراتژی و اتخاذ راهبردهای سازمانی است.

    کریم خان زند همچنین با اشاره به طرح های جدید بیمه ای شرکت بیمه نوین گفت: طرح اتوپلاس بیمه نوین به عنوان خدمتی رایگان در بیمه های بدنه به عنوان یک مزیت چشم گیر در راستای درک نیاز مشتریان و بیمه گذاران، رشد ٤۰ درصدی در فروش این محصول را در پی داشته است. این طرح براساس اصل شناخت و درک نیازهای مشتری و تمرکز بر او و همچنین بهبود فرآیندها از نگاه مشتریان طراحی و ارائه شده است.

    مدیرعامل بیمه نوین در پایان تصریح کرد: رویکرد ما در بیمه نوین عملکرد شایسته و پاسخگویی مناسب در قبال مشتریان است و معتقدیم مهم ترین منبع اعتبارمان رضایت بیمه گذاران مان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو