عصر بازار

محصولات جدید بیمه آرمان در راه است

عصر اعتبار- مدیرعامل بیمه آرمان از ارائه محصولات بیمه‌یی جدید این شرکت از جمله بیمه عیوب پنهان ساختمان، بیمه جنین، بیمه عدم النفع و...خبر داد.

محصولات جدید بیمه آرمان در راه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علیرضا بیانیان در آئین گشایش ساختمان جدید سرپرستی بیمه آرمان منطقه جنوب کشور در شیراز با اعلام این مطلب افزود: این بیمه‌های جدید فرصت‌های تازه‌ای را نیز برای مردم ایجاد خواهد کرد.

    *شیراز پیشرو در علم و توسعه کشور

    علیرضا بیانیان با بیان اینکه نخستین ساختمان خریداری‌شده بیمه آرمان در سطح کشور، در شیراز خریداری شده است، گفت: شیراز شهر شعر، شعور، ادب و علمای فرهیخته است و همواره در توسعه کشور نقشی بی‌بدیل ایفا کرده و در صنعت بیمه نیز پیشرو بوده است.

    *بیمه عمر و سرمایه‌گذاری آرمان تضمینی برای آینده بهتر

    وی با اشاره به برنامه‌های شرکت بیمه آرمان در آینده، خاطرنشان کرد: مردم کشور عزیز ما این لیاقت را دارند که با آسودگی خاطر زندگی کرده و نگران آینده خود نباشند که در این راستا بیمه عمر و سرمایه گزاری آرمان، تضمینی برای این آینده مورد اعتماد است.

    مدیرعامل شرکت بیمه آرمان با بیان اینکه نمایندگی‌ها و کارگزاران بیمه از ارکان اصلی شرکت هستند، افزود: ادامه حیات شرکت‌های بیمه وابسته به این دو گزینه مهم است، به‌طوری‌که نمایندگان سفیران اجرایی و کارگزاران اداره کنندگان امور می‌باشند، ضمن اینکه کار ستادی نیز بر عهده پرسنل است.

    *اهمیت بیمه‌های خرد

    بیانیان توجه به صدور بیمه‌نامه‌های خرد را بسیار مهم ارزیابی کرد و خطاب به  نمایندگی‌های شرکت بیمه آرمان اظهار داشت: با توجه به وقایع اخیر و بالا بودن هزینه بیمه‌های کلان، در حال حاضر وقت مناسبی برای بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری است که نمایندگی‌ها باید در این راستا فعالیت بیشتری داشته باشند.

    بیانیان در ادامه به بیمه عیوب پنهان ساختمان شرکت آرمان اشاره کرد و افزود: بارها مشاهده شده در اثر به کار گرفتن مصالح نامرغوب در ساختمان و عدم اطلاع خریداران از این وضعیت، ضرر و زیان‌هایی متوجه آنان شده است که «بیمه عیوب پنهان ساختمان» آرمان، این فرصت را به خریداران می‌دهد که اگر این اتفاق برای آنان افتاد، دچار مشکل نشوند.

    مدیرعامل شرکت بیمه آرمان همچنین گفت: برای حفاظت از جان هم‌وطنان و همچنین ساخت با کیفیت ساختمان‌ها، وزارت مسکن و شهرداری‌ها باید نسبت به بیمه کیفیت ساختمان و یا عیوب پنهان، حساسیت پیدا کنند تا این بیمه برای ساخت‌وسازها حتماً اعمال شود..

    * بالابردن دانش فنی نمایندگان بیمه آرمان

    مدیرعامل شرکت بیمه آرمان بالابردن دانش فنی نمایندگی‌ها را از مأموریت‌های مهم شرکت دانست و تصریح

    کرد: با مدیریت جدیدی که در بخش نمایندگان گمارده‌ایم، به دنبال آموزش دقیق و علمی به نمایندگانمان در کل کشور هستیم چرا که اعتقاد داریم با دانش فنی بالا در صنعت بیمه می توان به موفقیت‌های بلندمدت دست یافت.

    بیانیان در مورد آینده شرکت بیمه آرمان نیز اظهار داشت: آینده صنعت بیمه بسیار مهم است که با مسئله ثبات اقتصادی کشور ارتباط تنگاتنگی دارد و با حضور دکتر همتی در صنعت بیمه و سابقه ارزنده ایشان در این صنعت، می‌توان به آینده بیمه‌ها بسیار امیدوار بود.

    650 *نمایندگی فعال بیمه آرمان در کشور

    وی در مورد شعبات بیمه آرمان در سطح کشور نیز گفت: 41 شعبه در سطح کشور داریم که به‌جای ایجاد سرپرستی در استان‌ها، به دنبال اصالت دادن به شعبه‌ها هستیم، ضمن اینکه 650 نمایندگی نیز در کل کشور فعال است.

    * سهم مناسب فارس از پرتفوی بیمه

    در ادامه هادی رئیس الذاکرین عضو هیات مدیره و معاون فروش و توسعه بازار بیمه آرمان نیز در سخنانی به وضعیت مناسب استان فارس در صنعت بیمه اشاره کرد و اظهار داشت: استان فارس سهم قابل قبولی را از حق بیمه داراست به‌طوری‌که 4.3 درصد از پرتفوی تولیدی متعلق به این استان است.

    وی افزود: شرکت‌های بیمه خصوصییک سهم 33 درصدی در صنعت بیمه کشور دارند، درحالی‌که سهم فارس 33.5 درصد است و ترکیب پرتفوی این استان در کل مطلوب است.

    رئیس الذاکرین تمرکز بر بیمه‌گذارهای بزرگ را دارای اثرات سوء دانست و افزود: پیشنهاد و توصیه ما به نمایندگی‌ها توجه به بیمه‌های خرد مانند عمر، آتش‌سوزی و سرمایه‌گذاری است، ضمن اینکه به دلیل تصادفات فراوان باید از بیمه شخص ثالث نیز عبور کرد.

     

    * لزوم کار فرهنگی برای توسعه ضریب نفوذ بیمه

    محمد کاسبان عضو هیات مدیره شرکت بیمه آرمان هم در این جلسه اظهار داشت: امروز همگان نگران پائین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشور هستند که لزوم کار فرهنگی در این خصوص احساس می‌شود.

    وی افزود: هرچه نمایندگان ما در کشور از سطح دانش بیشتری در صنعت بیمه برخوردار باشند، ضریب نفوذ و امکان موفقیت بیشتر است، چراکه سودآوری شرکت‌ها درگرو دانش فنی بالا است.

     

    * لزوم داشتن کارشناسان خبره در صنعت بیمه

    مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس نیز در این آئین با تأکید براهمیت بخش کارشناسی بیمه‌ها اظهار داشت: در بحث پرداخت خسارت‌ها باید بیمه‌ها بحث کارشناسی را قوی کنند و این مسئله با آموزش صحیح به کارشناسان امکان‌پذیر است.

    غلام‌زاده افزود: امروز پرونده‌های جعلی و ساختگی بسیاری به‌ویژه در پرونده‌های تصادفات و ضرب‌وجرح شکل‌گرفته که اگر بیمه‌ها فاقد کارشناسان زبده و ماهر باشند، نخواهند توانست، متوجه ساختگی بودن حوادث شده، بنابراین هزینه‌های بسیاری را باید متحمل شوند.

    وی با تبریک به مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بیمه آرمان به دلیل گشایش دفتر سرپرستی منطقه جنوب کشور در شیراز، تصریح کرد: اداره کل دادگستری استان فارس آمادگی همه گونه همکاری با شرکت‌های بیمه در راستای جلوگیری از تشکیل پرونده‌های جعلی را دارد.

    گفتنی است برای نخستین بار در سطح کشور، ساختمان جدید سرپرستی منطقه جنوب کشور شرکت بیمه آرمان با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران این شرکت، مدیر کل پزشکی قانونی استان فارس، جمعی از مسؤولان انتظامی و... گشایشیافت.شعبه شیراز با مدیریت فرزانه قهرمانی از مدیران با تجربه صنعت بیمه، فعالیت می کند.

    همچنین پس از گشایش ساختمان سرپرستی منطقه جنوب کشور بیمه آرمان، اعضای هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت با حضور در جمع برخی از نمایندگی های بیمه آرمان در استان فارس، از نزدیک در جریان مشکلات و پیشنهادات اعضا قرار گرفته و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی