عصر بازار

با حضور معاون شعب و نمایندگان، معاون امور اداری و مالی و مدیر اموال و مسئولیت؛

برگزاری دوره آموزشی نمایندگان شعبه قشم شرکت بیمه آسماری

عصر اعتبار- فرزان فروزانفر معاون شعب و نمایندگان ،حامد دهبد معاون اداری و مالی و صدیقه بهرام زاده مدیر اموال و مسئولیت شرکت بیمه آسماری با نمایندگان شعبه قشم دیدار کردند .

برگزاری دوره آموزشی نمایندگان شعبه قشم شرکت بیمه آسماری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در ابتدای جلسه سید سجاد حسینی رئیس شعبه قشم ضمن خیر مقدم به میهمانان  و تشکر از نمایندگان شعبه قشم به بیان مشکلات شعبه قشم پرداختند  و ابراز امیدواری کردند با تلاش نمایندگان و پرسنل شعبه قشم بتوانیم همانند سال گذشته به پرتفوی مناسبی دست یابیم.

    فروزانفر ، معاون شعب و نمایندگان بیمه آسماری در این دیدار با اعلام خبر تقویت و حمایت هر چه بیشتر شعبه قشم ، ارائه طرح های جدید بیمه ایی و خدمات نوین به بیمه گذاران و انجام رقابت حرفه ایی را جزو اولویت های بیمه آسماری عنوان کرده و گسترش و توسعه شبکه فروش در مناطق آزاد را از اهداف این شرکت دانستند و ضمن ارائه راهکارهای بازاریابی و فروش افزودند همواره رضایت بیمه گذاران ، خدمات رسانی به موقع و سریع و شفافیت در عملیات بیمه گری در دستور کار تمامی شعب بیمه آسماری بوده است .

    فروزانفر ضمن قدردانی از تلاش ها و موفقیت های شبکه فروش شعبه قشم ابراز داشتند این شعبه و نمایندگان آن از پتانسیل و توانایی بالایی برخوردارند و با توجه به پتانسیل بالای منطقه ازاد قشم، امیدواریم در آینده روند رو به رشد این شعبه همچنان ادامه یابد.

    وی در پایان به تشریح دلایل و اهمیت فروش بیمه های خرد و اثر بخشی آن در منطقه آزاد قشم پرداختند .

    در ادامه نمایندگان مشکلات خود را در زمینه ارائه نرخ های رقابتی در بخش فنی و برطرف نمودن برخی از محدودیت ها در صدور برخی از رشته ها از جمله باربری و بدنه شناور بیان نمودند.

    بهرام زاده مدیر اموال و مسئولیت با بررسی تحلیلی در خصوص این دو رشته و ریسک های پیش رو ابراز داشتند ، شرکت بیمه آسماری با بررسی و تحلیل ریسک تا کنون سعی نموده نرخ و شرایط فنی و قابل قبول ارائه نماید و از نرخ شکنی های نامتعارف که متاسفانه در بازار رقابتی وجود دارد پرهیز نماید،  البته ایشان اشاره نمودند شرایط بیمه گذاران خاص و حائز اهمیت برای بیمه آسماری بصورت جداگانه مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت مناسب بودن ریسک سعی خواهد شد نرخ رقابتی به این بیمه گذاران ارائه گردد.مدیر بیمه های اموال و مسئولیت  به تشریح در خصوص  قانون اعداد بزرگ  و نقش آن در صدور  و ضریب خسارت  در انواع رشته های بیمه ای پرداختند.

    در پایان حامد دهبد معاون اداری و مالی بیمه آسماری با توجه به موارد یاد شده توسط یکی از نمایندگان شعبه قشم در خصوص بیمه های عمر و سرمایه گذاری وریشه های فرهنگی این منطقه نسبت به سودهای حاصل از سرمایه گذاری این منابع به تشریح بیمه های عمر و سرمایه گذاری و نحوه سرمایه گذاری حق بیمه های دریافتی پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی