عصر بازار

تداوم فروش بیمه زندگی مان توسط نمایندگان بیمه ایران؛

بیمه ایران نخستین مجتمع تخصصی بیمه های زندگی را در کشور دایر می کند

عصر اعتبار- سرپرست حوزه معاونت فنی بیمه ایران با اشاره به صدور بیمه‌نامه زندگی مان در گذشته و اکنون، توسط شبکه نمایندگی بیمه ایران گفت: این روند با تعیین یکی از اعضای هیات مدیره به عنوان راهبر بیمه های زندگی در بیمه ایران ادامه یافته و با برنامه توسعه گرایانه‌ای که در زمینه انواع بیمه های زندگی عملیاتی خواهد شد، سهم و جایگاه این رشته مهم بیمه‌ای به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت.

بیمه ایران نخستین مجتمع تخصصی بیمه های زندگی را در کشور دایر می کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمد زاهدنیا این مطلب را در پاسخ به سوالی درباره اینکه طرح بیمه «زندگی مان» به طور کامل به شرکت ایران معین واگذار شده یا خیر، بیان کرد و افزود: اصولاً بهره‌مندی از همکاری شرکت بیمه ایران معین در کنسرسیوم بیمه زندگی مان، با توجه به الزام ماده 6 آئین نامه 95 شورایعالی بیمه، امکان پذیر نیست.

    سرپرست حوزه معاونت فنی بیمه ایران در مورد اینکه گفته می شود احتمال دارد نمایندگان فروش بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری با این انتقال انگیزه خود را از دست بدهند، اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد شبکه نمایندگان بیمه ایران، از این پس پرتفوی بیمه های زندگی شبکه فروش بطور کامل در مجموع پرتفوی آنها منظور می گردد، همچنین دربرنامه جذب نمایندگان جنرال، نمایندگان فعال در فروش بیمه های زندگی در اولویت قرار خواهند گرفت و بدین ترتیب انگیزه فروش آنها مضاعف می گردد.

    وی تصریح کرد: بیمه ایران طبق تأکیدات بیمه مرکزی و شورایعالی بیمه، حساب بیمه های زندگی را کاملاً تفکیک و با انجام سرمایه گذاری مطمئن، اولین مجتمع تخصصی بیمه های زندگی ( با ویژگی مستقل و متمایز در بخش های فنی، مالی، سرمایه گذاری، IT و (... را در کشور دایر می کند.

    زاهدنیا تاکید کرد: هم‌اکنون به غیر از 9008 نماینده حقیقی و 335 نماینده حقوقی، تعداد 780 نماینده بیمه زندگی طبق آئین نامه 54 نسبت به فروش انواع بیمه های زندگی بیمه ایران اقدام می کنند و مقرر است تعداد نمایندگان بیمه های زندگی به حداقل 3 برابر ظرفیت موجود افزایش یابد

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی