عصر بازار

مدیر عامل بیمه البرز به منظور بازدید از روند ارزیابی و پرداخت خسارت مناطق زلزله زده به کرمانشاه سفر کرد

عصر اعتبار- مدیرعامل بیمه البرز به منظور بازدید از روند ارزیابی و پرداخت خسارت به بیمه گزاران زیان دیده این شرکت در زلزله غرب کشور به استان کرمانشاه سفر کرد.

مدیر عامل بیمه البرز به منظور بازدید از روند ارزیابی و پرداخت خسارت مناطق زلزله زده به کرمانشاه سفر کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مدیرعامل بیمه البرز در این سفر در جلسه مشترکی با حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت الاسلام عسگری، ‌رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه دیدار کرد.

    در این دیدار، گزارش رسیدگی شرکت بیمه البرزبه پرونده های خسارت خانواده معظم شهدا و ایثارگرانی که در حادثه زلزله غرب کشور خسارت دیده اند، ارایه شد.

    مدیرعامل بیمه البرز در این جلسه اظهار داشت: در همین راستا، بیمه البرز در استانهای کرمانشاه، ایلام و کردستان تا تاریخ 19 آذر، ده هزار و 338 مورد پرونده خسارت تشکیل داده است که از این تعداد، 9 هزار و 616 پرونده مربوط به خانواده معظم شهدا است.

    سید رسول تاجدار افزود: تعداد زیادی از این پرونده ها، توسط کارشناسان اعزامی و مستقر بیمه البرز در مناطق زلزله زده مورد ارزیابی قرار گرفته و پرداخت خسارت شروع شده است که امیدواریم به زودی با هماهنگی و همیاری بنیاد شهید تمامی پرونده های مذکور به سرعت ارزیابی و خسارات وارده پرداخت شود.

    وی ابراز امیدواری کرد با پرداخت سریع خسارت‌ها، زندگی آسیب دیدگان زلزله غرب کشور ساماندهی و به روال عادی بازگردد.

    وی افزود: با توجه به غیر قابل پیش بینی بودن حوادث و بلایای طبیعی، نهادهای مسوول باید با همکاری بیمه مرکزی و شرکت های بیمه، فرهنگ بیمه را در جامعه توسعه دهند تا درپی وقوع احتمالی اینگونه حوادث،‌ خسارت های وارده به زیان دیدگان با استفاده از پوشش های بیمه ای جبران شود و بدین ترتیب مردم به جای انتظار تامین خسارت های خود از محل کمک‌های دولتی و مردمی، با درایت و دوراندیشی و قبل از وقوع حوادث اینچنینی، به خرید پوشش های بیمه ای مرتبط اقدام و در زمان وقوع حادثه، خسارت خود را از شرکت‌های بیمه مطالبه کنند.

    تاجدار ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح پوشش بیمه همگانی بلایای طبیعی که مراحل نهایی آن در مجلس شورای اسلامی طی می‌شود، بخش عمده این گونه خسارت‌ها با تدابیر بیمه ای لازم که در طرح مذکور دیده شده و به نوعی اقدام موثر در جهت نهادینه کردن فرهنگ عمومی جامعه نسبت به خدمات بیمه ای است، جبران شود.

    در این دیدار حجه الاسلام شهیدی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی با قدردانی از عملکرد خوب بیمه البرز در استان‌های زلزله زده بر همکاری دوجانبه آن سازمان و بیمه البرز در راستای رسیدگی و پرداخت خسارت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران آسیب دیده در زلزله غرب کشورتاکید کرد.

    بنا بر این گزارش، طی قرارداد منعقد شده فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت بیمه البرز، این شرکت تمامی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را تحت پوشش بیمه ای آتش سوزی و حوادث خود قرار داده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی