عصر بازار

سپرده‌گذاران بانک‌آینده به‎صورت رایگان، تحت پوشش خدمات بیمه قرار می‎گیرند

عصر اعتبار- بانک آینده، با هدف ارزش‌آفرینی هرچه بیشتر برای مشتریان، طرح بیمه رایگان سپرده‌گذاران را با همکاری شرکت بیمه رازی، در تمام شعب خود، اجرا کرده است.

سپرده‌گذاران بانک‌آینده به‎صورت رایگان، تحت پوشش خدمات بیمه قرار می‎گیرند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در طرح بیمه رایگان بانک آینده، سپرده‌گذاران، با توجه به مبلغ سپرده و مدت زمان قراردادشان، می‌توانند؛ از مزایای این طرح در سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنزی بهره‌مند گردند.

    سطح طلایی
    مشتریانی که کمترین مانده حساب آن‌ها در طول مدت قرار‌داد ، 500 (پانصد) میلیون ریال یا بالاتر باشد؛ در قالب سطح طلایی بیمه، تحت پوشش بیمه‌های رایگان آتش‌سوزی منازل مسکونی، بیمه حوادث طبیعی و بیمه درمان تکمیلی قرار می‌گیرند.
    سطح نقره‌ای
    مشتریانی که کمترین مانده حساب آن‌ها در طول مدت قرار‌داد از 200 (دویست) میلیون ریال تا کمتر از 500 (پانصد) میلیون ریال باشد؛ تحت پوشش بیمه‌های آتش‌سوزی منازل مسکونی و بیمه حوادث انفرادی قرار خواهند گرفت.
    طرح برنزی
    مشتریانی که کمترین مانده موجودی حساب آن‌ها در طول مدت قرارداد از 50 (پنجاه) میلیون ریال تا کمتر از 20 (بیست) میلیون ریال باشد؛ تحت پوشش بیمه رایگان آتش‌سوزی منازل مسکونی قرار می‌گیرند.
    علاقه‌مندان به استفاده از این خدمات، برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند؛ به شعب بانک آینده در سراسر کشور، مراجعه و یا با مرکز ارتباط 24 ساعته بانک با شماره27663200-021،  تماس حاصل فرمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی