عصر بازار

توسط شرکت بیمه تجارت نو صورت گرفت:

رونمایی از طرح بیمه نامه ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان

عصر اعتبار- رونمایی از طرح بیمه نامه ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان , با حضور مدیر عامل بیمه تجارت نو برگزار شد.

رونمایی از طرح بیمه نامه ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، رونمایی از طرح بیمه نامه ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان با حضور دکتر سید محمد عباس زادگان مدیرعامل، مجید باقی مدیر روابط عمومی، منا عروجی مدیر بیمه های اشخاص، جواد کاوسی راد اکچوئر، علی قمری مدیر امور شعب و نمایندگان و میثم مولائی معاونت فروش و راهبری بیمه های عمر شرکت بیمه تجارت نو برگزار شد.

     

    شرکت بیمه تجارت نو، با اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران طرح ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان را برای کلیه کارمندانی که سابقه کار از یک سال تا 25 سال چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی دارا می باشند طراحی و ارائه نموده است.

     

    منا عروجی  مدیر بیمه های اشخاص  بیمه تجارت نو در خصوص این طرح گفت : شرکت بیمه تجارت نو ، بیمه نامه ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان را با هدف افزایش و ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان ادارات ، سازمانها و مراکز دولتی و خصوصی طراحی نموده است این بیمه نامه در واقع نوع خاص از بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری است.

     

    وی افزود: درکشور ما سنوات به دوگونه پرداخت می گردد که در بخش دولتی ذخیره و پس از پایان خدمت کارمند به وی پرداخت می شود و یا در بخش خصوصی هرساله در پایان سال توسط کارفرما تسویه میگردد. با توجه به محدودیت حقوق کارکنان مشمول سنوات ، این دغدغه همیشه وجود دارد که مبلغ سنوات ذخیره شده در زمان بازنشستگی توسط سازمان ها ، چندان مطلوب کارمند بازنشسته نباشد.

     

    وی عنوان کرد، یک کارمند میتواند با خرید این بیمه نامه ،علاوه بر پاداش دریافتی از سازمان مطبوع خود، در پایان دوره بیمه ای از مزایای معادل 30 برابر آخرین حقوق دریافتی به انضمام سود مشارکت در منافع و پوشش های بیمه ای ازجمله پوشش فوت به علت حادثه، پوشش نقص عضو دائم و جزئی ناشی از حادثه و ... بهره مند گردد.

     

    وی همچنین گفت : در صورتی که کارمندی سابقه فعالیت در سازمانی داشته باشد می تواند با پرداخت مبلغی سنوات گذشته خود را به روز رسانی و حق بیمه سنوات گذشته خود را تامین یا به عبارتی سنوات گذشته خود را به روز رسانی و برای سالهای آتی نیز مبلغی را به عنوان حق بیمه پرداخت نماید تا در زمان بازنشستگی به غیر از سنواتی که از سازمان مطبوع خود دریافت می نماید از مزایای این بیمه نامه که شامل 30 برابر آخرین حقوق دریافتی به اضافه سود مشارکت در منافع و پوشش های بیمه ای می باشد استفاده نماید.

    عروجی افزود: این بیمه نامه مناسب کارکنانی می باشد که سنوات آنان هرساله از طریق دستگاه مربوطه تسویه میگردد. این کارکنان می توانند بیمه نامه ترمیم پاداش پایان خدمت را به حق بیمه ای که معادل همان سنوات دریافتی سالانه می باشد خریداری و از مزایای آن در آینده بهره ببرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو