عصر بازار

اعتلای سازمان ‌ها با حفظ کرامت انسانی

عصر اعتبار- اعتلای سازمان‌ ها و شرکت ‌ها با حفظ کرامت نیروی انسانی و خانواده آن ‌ها و همچنین مشتریان آن مجموعه میسر می‌ شود.

اعتلای سازمان ‌ها با حفظ کرامت انسانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، رییس سازمان عقیدتی‌سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای‌مسلح، در دیدار با مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت بیمه‌کوثر، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: شایسته است مدیریت سازمانی براساس دین مبین اسلام و دستورالعمل‌‌های ارزشی صورت گیرد.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمدحسین قندهاری، عقیدتی‌سیاسی و حفاظت‌اطلاعات را بازوان فرماندهان و مدیران مجموعه‌های نیروهای‌مسلح دانست و گفت: با افزایش تعامل میان مجموعه‌های نیروهای‌مسلح با دو مجموعه یادشده امنیت و سلامت فرهنگی و مکتبی را می‌توان در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه احساس کرد.

    وی افزود: تطبیق ضوابط سازمان‌ها و شرکت‌ها با قوانین اسلامی و اصوال لازم الرعایه مکتبی ازجمله وظایف عقیدتی‌سیاسی است.

    رییس سازمان عقیدتی‌سیاسی ودجا با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) مظهر انسان کامل در تمامی ابعاد عبادی، اجتماعی و سیاسی است، تصریح‌کرد: امید است با درس آموزی از سیره زندگی حضرت صدیقه طاهره(س) و ائمه اطهار زندگی سعادتمندی را داشته باشیم.

    مدیرعامل بیمه‌کوثر نیز در این جسله جوان بودن نیروی‌انسانی و ایجاد روحیه مشارکت‌جویی در انجام امور بیمه‌گری، اقتصادی، فرهنگی و مذهبی را نقاط تمایز این شرکت دانست و گفت: وجود سرمایه‌انسانی جوان یکی از فرصت‌ها و مزیت‌های شرکت است.

    مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه این شرکت در دو حوزه بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند، خاطرنشان‌کرد: 95 و پنج درصد فعالیت‌های شرکت به‌ترتیب در حوزه بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

    وی افزود: همکاران شرکت در ستاد، 31سرپرستی در استان‌ها، چهار شعبه در چالوس، کاشان و شرق و غرب تهران در حال ارایه خدمات به آحاد جامعه و به ویژه خانواده بزرگ نیروهای‌مسلح هستند.

    مدیرعامل شرکت از اجرای برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی در این مجموعه به‌صورت مستمر خبرداد و تصریح‌کرد: مراسم‌های ملی و مذهبی در ستاد به‌صورت مجزا و در استان‌ها با مشارکت مسئولان ساتای هر استان برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو