عصر بازار

پیام مدیرعامل بیمۀ آرمان به مناسبت سالروز تأسیس این شرکت

عصر اعتبار- علیرضا بیانیان مدیرعامل بیمه آرمان در پیامی سالروز تأسیس این شرکت را به کارکنان، سهامداران و ذی نفعان شرکت تبریک گفت.

پیام مدیرعامل بیمۀ آرمان به مناسبت سالروز تأسیس این شرکت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، متن پیام به این شرح است:
    فرارسیدن هیجدهم بهمن، ششمین سالروز تأسیس بیمۀ آرمان را که متقارن با ایام مبارک دهۀ فجر و جشن‌های سالگرد پیروزی‌ انقلاب‌ اسلامی است، به همه مدیران و کارکنان عزیز، نمایندگان سختکوش، سهامداران و بیمه‌گذاران گرانقدر این شرکت تبریک و تهنیت عرض می-نمایم.
    قطعاً اقدامات و دستاوردهای شایسته بیمۀ آرمان در خدمت رسانی به مشتریان و بیمه گذاران، نتیجه‌ی تلاش، همدلی، همفکری و هم افزایی مدیران و کارکنان متعهد و متخصص این شرکت است و سالروز تأسیس بیمۀ آرمان بهانه‌ای است تا از تلاش¬ها و مساعی تمامی همکاران عزیزم که برای رشد و توسعۀ این شرکت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند، تشکر و قدردانی نمایم.
    اینجانب از داشتن همکارانی که در کمال صداقت و با تکیه بر پشتکار و دانش فنی و حرفه‌ای خود در مسیر رشد و شکوفایی و تحقق اهداف شرکت و رضایت‌مندی مشتریان، سهامداران و ذینفعان حرکت می‌کنند، بر خود می‌بالم و ثمرۀ زحمات آنها را پاس می‌دارم.
    احساس امنیت، اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین نیاز بشر است و یکی از مطمئن‌ترین روش‌های احساس امنیت، بیمه است و امیدوارم بیمه آرمان با ایجاد خلاقیت و نوآوری و ارائه محصولات و پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز مردم، مسیر رشد و تعالی کشور را بیش از پیش هموار سازد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی