عصر بازار

دکتر صادق در آیین افتتاح ساختمان شعبه کاشان بیمه دانا گفت:

در هر شرایطی به بیمه نیازمندیم

عصر اعتبار- دکتر صادق با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در آیین افتتاح ساختمان جدید شعبه کاشان بیمه دانا گفت: با وجود فشارهای بین المللی در دهه های اخیر بر کشور ما خوشبختانه مردم ما هر بار در برابر مشکلات ایجاد شده از سوی نظام بین الملل و قدرتهای جهانی به تمام معنی ایستادگی کرده و جوابشان به یاوه گویی ها محکم تر از گذشته بوده است، بدیهی است که مسئولیت مسئولین نظام سنگین تر شده و باید پاسخگویی روشن تری نسبت به مطالبات مردم داشته باشند.

در هر شرایطی به بیمه نیازمندیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل ببمه دانا اضافه کرد: با توجه به قداستی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد همکاران ما در بیمه دانا باید ضمن پاسخگویی به نیازهای بیمه ای مردم تلاششان را در راستای تکریم ملت بیش از پیش مورد عنایت قرار دهند.
    نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به اهمیت تاریخی و اعتقادی مردم شهر کاشان که به دارالمومنین معروف است، تصریح کرد: با توجه به امکاناتی که در اختیار همکاران ما در شعبه کاشان قرار گرفته است انتظار داریم که در جهت تسهیل خدمات رسانی به هموطنانمان در شهر کاشان نسبت به گذشته تلاش بیشتری به عمل آورند.
    وی با اشاره به توانایی بیمه دانا در رضایت مشتریان و پرداخت خسارتهای سنگین خاطرنشان کرد: در حادثه زلزله کرمانشاه بیمه دانا بیش از پنج میلیارد تومان خسارت به هموطنان زیاندیده در سریعترین زمان ممکن پرداخت کرد. از حوادث مهم دیگری که طی این سالها توسط بیمه دانا خسارت آنها جبران شد پرداخت آتش سوزی کارخانه سها سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی، تالار بزرگ کشور و همین طور ساختمان وزارت نیرو که طی روزهای اخیر همکاران ما در اولین لحظات با حضور در محل اقدامات اولیه رسیدگی و ارزیابی خسارت آن را به عمل آوردند.
    دکتر صادق با تأکید بر اتفاقات دنیای امروز که هر لحظه احتمال وقوع حادثه ای وجود دارد تشریح کرد: باید از حوادثی که رخ می دهد درس گرفته و برای آرامش و اطمینان خاطر عزیزانمان پس از اتفاقات، آینده نگری کنیم و طبیعی است اطمینان خاطر بعد از حادثه را فقط بیمه می تواند به انسان بدهد. با وجود اینکه خسارات روحی روانی و معنوی قابل جبران نیست ولی می توان با داشتن بیمه خسارات مادی را تا حدود زیادی جبران کرد.
    نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در پایان از کلیه شرکت کنندگان بویژه مدیران شعب شرکتهای بیمه ایران، آسیا، البرز، کوثر، نوین و دی که در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید شعبه کاشان قدردانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو