عصر بازار

برگزاری دوره‌های آموزشی متقاضیان اخذ کد نمایندگی مطابق آیین نامه ۷۵

عصر اعتبار- توسعه‌ی شبکه فروش از استراتژی‌های عمده شرکت‌های بیمه می‌باشد که شرکت بیمه تعاون هم از این مهم مستثنی نبوده و در حال جذب نمایندگان جدید است.

برگزاری دوره‌های آموزشی متقاضیان اخذ کد نمایندگی مطابق آیین نامه ۷۵
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، توسعه‌ی شبکه فروش از استراتژی‌های عمده شرکت‌های بیمه می‌باشد که شرکت بیمه تعاون هم از این مهم مستثنی نبوده و در حال جذب نمایندگان جدید است. از طرفی دیگر با توجه به شرایط و مفاد آیین نامه 75 نمایندگی بیمه، دوره‌های آموزشی مربوطه، بر اساس سرفصل‌های مصوب بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای متقاضیان در دستور کار مدیریت تحقیق، توسعه و آموزش قرار گرفته است.

    در همین راستا اولین دوره‌ی آموزش حضوری متقاضیان در سال 96 و پس از اخذ مجوز لازم از بیمه مرکزی در مرکز آموزش شرکت بیمه تعاون به مدت 160 ساعت با موفقیت برگزار گردید. در این دوره، شرکت بیمه تعاون با استفاده از مدیران خود تلاش نمود تا علاوه بر تدریس سرفصل‌های مصوب، انتقال دانش و تجارب عملی به دانش‌پذیران مورد توجه ویژه قرار گیرد.

    این دوره از تاریخ 23/10/96 آغاز و روز 19/11/96 با حضور جناب آقای دکتر مظلومی مدیر عامل محترم شرکت بیمه تعاون در مراسم اختتامیه، پایان یافت و برای شرکت کنندگان در دوره گواهی آموزشی صادر گردید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی