عصر بازار

یک عضو شورای پول و اعتبار مطرح کرد:

برنامه ریزی پرداخت مطالبات بیش از ۲۰۰ میلیون موسسات غیر مجاز

عصر اعتبار- عضو شورای پول و اعتبار و نماینده مردم اردکان در مجلس تاکید کرد که مطالبات بیش از ۲۰۰ میلیون تومان سپرده گذاران موسسات غیرمجاز به مرور و به تناسب شناسایی منابع این موسسات انجام می شود.

برنامه ریزی پرداخت مطالبات بیش از ۲۰۰ میلیون موسسات غیر مجاز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، محمدرضا تابش درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسات غیرمجاز گفت: براساس گزارشی که مسئولان بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار ارائه کردند، تلاش بر این است تا به مرور مشکل این سپرده گذاران حل شود.

    وی توضیح داد که پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسات غیرمجاز بر اساس روند اعلامی بانک مرکزی ادامه خواهد یافت.

    این نماینده مجلس افزود: هنوز منابع برخی از موسسات غیرمجاز شناسایی نشده یا اینکه هنوز اقدامی در جهت تحویل و تحول آنها در هیات های تسویه انجام نشده است.

    تابش گفت: به تناسب منابعی که در اختیار بانک مرکزی قرار بگیرد، مطالبات بالای 200 میلیون تومان سپرده گذاران موسسات غیرمجاز پرداخت می شود.

    عضو شورای پول و اعتبار ادامه داد: البته درباره دارایی های برخی از موسسات غیرمجاز، هیات تسویه اقدامی نکرده یا قوه قضاییه هنوز حکمی نداده است.

    نماینده اردکان در پایان خاطرنشان کرد: باید با پیگیری تلاش کنیم تا فعل و انفعالات مربوط به انتقال دارایی این موسسات انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی