عصر بازار

همایش فصلی مدیران ستاد و روسای شعب شرکت بیمه دی برگزار شد

عصر اعتبار- همایش فصلی مدیران ستاد و روسای شعب شرکت بیمه دی ٩ و ۱۰ اسفند ماه با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران ستادی، روسای شعب ، در جزیره قشم برگزار شد.

همایش فصلی مدیران ستاد و روسای شعب شرکت بیمه دی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این همایش مهندس سید مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به موفقیت این شرکت در کسب جایزه تعالی سازمانی اظهار داشت: دریافت این جایزه نشانه این است که شرکت در مسیر رشد و تعالی قرار دارد. برای رسیدن به موفقیت های سازمانی کار های مطالعاتی انجام شد و توانستیم با مهیا نمودن فضای شکوفایی همزمان با آغاز چهاردهمین سال فعالیت شرکت گام های مهمی در این زمینه برداریم.
    مدیرعامل بیمه دی افزود: خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در قالب "طرح جبران" افتخار بزرگی بود که شرکت بیمه دی با تجربه ای 14 ساله و نیروی کاری جوان توانسته تا به امروز به خوبی از عهده این پروژه بزرگ بر بیاید.
    وی گفت: "طرح جبران" دائماً در حال پایش و رفع نقاط ضعف است. امیدواریم همچنان با قدرت این پروژه را پیش ببریم. همه کارکنان بیمه دی پای کار ایستاده اند و بدون ایجاد حواشی و تردید در ادامه روند کار تلاش می کنند. و مهم ترین چیزی که ما را تا این نقطه رسانده است انسجام و اعتقاد به اصول بنیادین شرکت یعنی سلامت، حرفه ای گری و انسجام سازمانی است.
    مهندس بختیاری در ادامه بیان کرد: در گام بعدی برنامه ریزی شرکت قصد داریم بر پایه ایده های جدید، برای ارتقای کیفیت و افزایش رضایتمندی بیمه گذاران اقدام کنیم.
    در این همایش همچنین معاونین فروش و توسعه بازار ، فنی، مالی و برنامه ریزی در پنل های جداگانه ابعاد این طرح را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی