عصر بازار

معاون بازار شرکت بورس :

خرید بلوک ۱۷ درصدی بیمه البرز هنوز قطعی نشده

عصر اعتبار- معاون بازار شرکت بورس می‌گوید خریدار بلوک ۱۷ درصدی بیمه البرز هنوز مبلغی بابت خرید این سهم پرداخت نکرده است در نتیجه این معامله فعلا قطعی نیست و نمی‌توان نامی از خریدار بیان کرد.

خرید بلوک ۱۷ درصدی بیمه البرز هنوز قطعی نشده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، چند روز پیش در راستای خصوصی کردن شرکتهای دولتی بیش از 17 درصد از سهام شرکت بیمه البرز توسط سازمان خصوصی سازی از طریق بورس واگذار شد.

    خبرهایی حاکی از این بود که این شرکت باز هم به بخش خصوصی واقعی واگذار نشده است. رییس سازمان خصوصی سازی هم در مورد خریدار بیمه البرز گفت که از بورس بپرسید که خریدار کیست. او در عین حال اینکه آیا این شرکت به بخش خصوصی واقعی واگذار شده یا خیر را نه تکذیب و نه تایید کرد.

    شرکت خریدار برای اینکه حصه نقدی را واریز کند چند روز زمان دارد که وقت آن هنوز به سر نرسیده، در آخرین بررسی های ایسنا مشخص شده که در طی چند روز گذشته هنوز خرید این بلوک 17 درصدی قطعی نشده است.

    علی صحرایی - معاون بازار شرکت بورس - به تازگی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه خریدار این سهم کیست؟ گفت: تا معامله قطعی نشود نمی توان نامی از خریدار برد. این معامله هنوز قطعی نشده و خریدار از زمان خرید 9 روز فرصت دارد تا معامله را قطعی کند.

    صحرایی در پاسخ به اینکه آیا خریدار حصه نقدی را پرداخت کرده؟ گفت: خیر تاکنون پولی پرداخت نشده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی