عصر بازار

امروز طی مراسمی در کرمان از پوشش بیمه‌ای جدید بیمه ایران رونمایی می شود

عصر اعتبار- پوشش جدید بیمه‌ای بیمه ایران که به صورت آزمایشی در دهه فجر امسال ارائه آن در ۳ استان آغاز شده بود، امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل بیمه ایران، استاندار و نمایندگان مردم استان کرمان رونمایی و معرفی خواهد شد.

امروز طی مراسمی در کرمان از پوشش بیمه‌ای جدید بیمه ایران رونمایی می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، آقای محسن پورکیانی که عصر دیروز جمعه وارد کرمان شد، در دیدارهای جداگانه ای با آقایان رزم حسینی استاندار کرمان، زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم کرمان، بختیاری نماینده مردم بافت و حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفتگو کرد.

    مدیرعامل و رییس هیئت مدیره بیمه ایران که آقایان اعلایی معاون توسعه مدیریت و منابع و آریان‌پور معاون حقوقی، امور استانها و شعب در این سفر وی را همراهی می کنند، همچنین قرار است امروز از مناطق زلزله‌زده استان کرمان در هجدک و کوهبنان بازدید و وضع خدمت‌رسانی و پرداخت خسارت به مردم این مناطق را از نزدیک بررسی کند.

    به گفته آقای عماد‌آبادی مدیر کل بیمه ایران استان کرمان تمامی خسارت زلزله زدگان هجدک و کوهبنان که دارای پوشش بیمه ای نزد این شرکت بوده اند در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی و پرداخت شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی