عصر بازار

مدیر بیمه‌های عمر و حوادث بیمه ملت:

بیمه‌های حوادث از ضروریات یک زندگی امروزی است

عصر اعتبار- با توسعه و گسترش صنعت در کشور و کاربرد ماشین‌آلات پیچیده و ناآشنا، آمار حوادث ناشی از کار در کارگاه‌ها و مؤسسات صنعتی و کارخانجات، فزونی یافته است. همچنین استفاده روزافزون از وسایل نقلیه باعث افزایش حوادث ناشی از سوانح رانندگی شده است.

بیمه‌های حوادث از ضروریات یک زندگی امروزی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در سال‌های اخیر نیز به دلیل کاهش درآمد نسبی خانوارهای ایرانی به علت تورم به خصوص در بخش هزینه‌های درمان، داشتن پوشش بیمه‌ای ارزان و مناسب، ضروری به نظر می‌رسد. به همین منظور با مدیر بیمه‌های عمر و حوادث بیمه ملت به گفت‌وگو نشستیم که در پی می‌خوانید:

     

    روح‌اله شاهزاده احمدی در خصوص بیمه‌های حوادث گفت: حق بیمه مناسب و پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز در بیمه‌های حوادث باعث گسترش این رشته بیمه‌ای در بین شرکت‌ها، گروه‌های کارگری، اصناف و طبقات کم درآمد جامعه شده است.
    وی با برشمردن انواع بیمه‌های حوادث به صورت انفرادی، خانوادگی و گروهی (تحصیلی و شرکتی) بیان کرد: این امر به منظور ارائه تأمین مورد نیاز بیمه‌گزار در زمان فوت ناشی از حادثه، نقص عضو (کلی و جزئی)، از کار افتادگی دائم و موقت و هزینه‌های پزشکی است.

     

    بیمه حوادث انفرادی
    شاهزاده‌احمدی بیمه حوادث انفرادی را رایج‌ترین نوع بیمه حادثه اعلام کرد و افزود: این بیمه‌نامه با توجه به نرخ مناسبی که دارد، می‌تواند مورد استفاده تمامی افراد، با هر سطح درآمدی قرار گیرد و بر اساس آن، در تمامی ساعات شبانه‌روز و بدون محدودیت مکانی تحت پوشش بیمه‌گر است.
    وی محدوده سنی این بیمه‌نامه را از بدو تولد تا حداکثر 80 سالگی ذکر کرد و ادامه داد: عامل تعیین حق بیمه در این بیمه‌نامه، شغل بیمه‌شده است؛ چرا که هر چه شغل بیمه‌شده خطر بیشتری داشته باشد، ریسک به وجود آمدن حادثه نیز برای او بیشتر است.

     

    بیمه حوادث خانواده
    روح‌اله شاهزاده‌احمدی با تأکید بر لزوم حمایت از همه افراد خانواده در برابر حوادث اظهار کرد: بیمه‌نامه حوادث خانواده، شغل بیمه‌شدگان را ملاک قرار نمی‌دهد و با اعلام حق بیمه کلی و مناسب، پوشش‌های بیمه حادثه را به تمام اعضای خانواده ارائه می‌دهد.
    وی تفاوت پوشش‌های بیمه حوادث خانواده و انفرادی را علاوه بر عدم تأثیر شغل در بیمه‌نامه حوادث خانواده، این‌گونه تشریح کرد: در این بیمه‌نامه، سرمایه فوت، نقص عضو و از کارافتادگی دائمی ناشی از حوادث، برای تک‌تک افراد خانواده بوده اما سرمایه هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه برای مجموع افراد خانواده است.

     

    بیمه حوادث گروهی (شرکتی)
    مدیر بیمه‌های عمر و حوادث بیمه‌ملت با اشاره به بیمه حوادث گروهی گفت: تمامی کارکنان شاغل بیمه‌گزار مشروط بر این‌که مشخصات آنان در شروع قرارداد و یا در طول مدت اعتبار آن، معرفی و تأیید شده باشد؛ می‌توانند مشمول بیمه حوادث گروهی یا شرکتی شوند.
    وی حداکثر سن بیمه‌شده برای پوشش بیمه‌های حوادث گروهی را 75 سال تمام ذکر کرد و گفت: در صورت صدور بیمه حوادث گروهی برای یک مجموعه، صدور بیمه‌نامه برای همسران و فرزندان اعضای گروه نیز امکان‌پذیر است.

     

    بیمه حوادث تحصیلی
    شاهزاده‌احمدی، بیمه حوادث تحصیلی را یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط بیمه ملت اعلام کرد و گفت: این بیمه‌نامه مختص مؤسسات آموزشی مانند مدارس، دانشگاه‌ها، هنرستان‌ها، مهدکودک‌ها و سایر مراکز آموزشی است.
    وی در پایان اظهار کرد: با انعقاد قرارداد بیمه حوادث تحصیلی، دانش‌آموزان، دانشجویان، هنرجویان یا کودکان مراکز آموزشی تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو