عصر بازار

مدیرعامل بیمه نوین از رشد ۲۸.۵ درصدی این شرکت در سال ۹۶ خبر داد

عصر اعتبار- مدیرعامل بیمه نوین: رشد ۲۸.۵ درصدی بیمه نوین در سال ۱۳۹۶ حاصل تصمیم سازی در مدیریت تغییر، پذیرش و انطباق تمام اعضای شرکت است.

مدیرعامل بیمه نوین از رشد ۲۸.۵ درصدی این شرکت در سال ۹۶ خبر داد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین در دیدار پایان سال با نمایندگان شرکت که به همت انجمن صنفی نمایندگان نمایندگان استان تهران برگزار شده بود با اشاره به رشد 28.5 درصدی شرکت در سال 96 بدون احتساب رشته شخص ثالث گفت: این میزان رشد حاصل تلاش تک تک اعضا در بیمه نوین برای تغییر فرهنگ سازمان است. ما در کنار تغییراتی که در سال 1395 برای بخش های عملیاتی و فرآیندهای رسمی و سایر پیشرفت‌ها در نظر گرفته بودیم به دنبال شیوه های تغییر و تحول در بینش و نگرش کارکنان بودیم.

    وی ادامه داد: با توجه به فرآیند طولانی تغییر در فرهنگ سازمانی، گام هایی را برای این تغییرات در نظر گرفتیم که خوشبختانه در سال 96 نتایج قابل قبولی در اولویت‌های عملکردی تعیین‌شده به دست آوردیم و همچنان استمرار در پیگیری دستاوردها و بازنگری در شرایط و همسوسازی اعضا در دستور کار است.

    مدیرعامل بیمه نوین در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش شبکه فروش به عنوان بخش بزرگی از فرآیند تغییر فرهنگ سازمانی اشاره و تصریح کرد: بخشی از فرآیند تغییر در فرهنگ، مربوط به افراد و تعاملات، دانش و ایده های آنهاست. ارتقای دانش و مهارت شبکه فروش ارتباط مستقیمی با تحقق اهداف آنها و شرکت بیمه دارد چراکه بزرگ ترین دارایی نمایندگان دانش و اطلاعات آنهاست. در واقع نمایندگان هنگام فروش و تعامل با بیمه گذار دانش بیمه ای خود را عرضه می کند.

    وی ادامه داد: مطالعه و به روز رسانی دانش در کنار دوره های آموزشی شرکت باید اولویت حرفه ای نمایندگان باشد. به همین منظور یکی از برنامه های تقویت کننده ما در شرکت بیمه نوین برای سال آینده تعریف و ایجاد نماینده کل با حدود اختیار و مجوز صدور در تمام رشته ها  و امکان شبکه سازی و تقویت شبکه فروش است.

    همچنین مدیرعامل بیمه نوین با تأکید بر اینکه ملاک مشتریان در خرید نیاز آنهاست نه اولویت های ما خاطرنشان کرد: توسعه برای شرکت بیمه، نوآوری در محصول و خدمت به صورت توأمان است. مشتری امروز بهترین خدمت را در کمترین زمان می خواهد. نتیجه نیازسنجی و نظرسنجی از بیمه گذاران شرکت در سال 96 محصول اتوپلاس بود که نیازهای متنوع و مغفول مشتریان را پیش بینی کرده است. این رویکرد توسعه ای در سال جدید ادامه دارد و سه خدمت جدید دیگر به محصول اتوپلاس اضافه می شود.

    در ادامه کریم خان زند از راه اندازی کمیته تسهیل در فروش خبر داد و افزود: یکی از برنامه های شرکت در سال جاری، تشکیل و فعال سازی کمیته تسهیل در فروش با هدف بهبود فرآیندهای حوزه صدور و فروش با حضور منتخب مدیران ستادی و رؤسای شعب است که جلسات هفتگی منظم چالش ها، راهکارها و روش های افزایش فروش را مورد بررسی قرار می دهند و طبق نتایج حاصله در خصوص اصلاح فرآیندهای معیوب برنامه ریزی و سپس اقدام می کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی