عصر بازار

پرداخت خسارت ۲۰ میلیارد ریالی بیمه سرمد به بازرگانی شعبانی

عصر اعتبار- بیمه سرمد بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خسارت به بازرگانی شعبانی پرداخت کرد.

پرداخت خسارت ۲۰ میلیارد ریالی بیمه سرمد به بازرگانی شعبانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در مراسمی که روز شنبه 96/12/19 با حضور آقایان مجتبی کاتب نائب رییس هیات مدیره، مفید امینی سرپرست و قائم مقام، سید روح الله علیپور عضو هیات مدیره و معاون مالی اداری، حسین قربانی مدیر بیمه های اموال و شعبانی بیمه گذار محترم مجموعه بازرگانی شعبانی در محل شرکت برگزار شد، چک خسارت آتش سوزی به مبلغ بیش از 20/4 میلیارد ریال به خسارت دیده پرداخت شد.
    در این نشست کاتب با اشاره به اهمیت جلب رضایت بیمه گذاران برای شرکت بیمه سرمد گفت: تیم کارشناسی این شرکت با حضور به موقع در محل حادثه و برآورد اولیه خسارت، تمام تلاش خود را در راستای پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن به کار بست تا به منظور جلوگیری از توقف فعالیت در آن بنگاه اقتصادی در روزهای پایانی سال، بستر مناسبی را برای ادامه فعالیت کارگران فراهم آورد.
    وی پرداخت کل مبلغ خسارت را در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی» مزین می باشد، گامی نیکو در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب دانست.
    امینی نیز در ادامه این نشست، بیمه سرمد را حامی بیمه گذاران در هنگام بروز خسارت عنوان کرد و افزود: این شرکت به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت بیمه کشور، در جهت جلب رضایت مشتریان گام برمی دارد‌.
    آقای شعبانی نیز در پایان این مراسم، پس از دریافت چک خسارت، ضمن قدردانی از حضور کارشناسان بیمه سرمد ساعاتی پس از وقوع حادثه حریق در محل، از مسئولین شرکت بابت پرداخت سریع خسارت، تشکر ویژه به عمل آورد. بر اساس این گزارش، مجموعه بازرگانی شعبانی متشکل از نمایشگاه، بخش اداری، منازل مسکونی و انبار بزرگ با زیربنای 4 هزار متری لوازم بهداشتی – ساختمانی، پلی اتیلن و پی وی سی، می باشد که در تاریخ 96/9/10 دچار حادثه حریق شد.
    این گزارش می افزاید، 24 ساعت پس از وقوع حادثه آتش سوزی عظیم در مجموعه بازرگانی شعبانی در شهر مشهد مقدس، تیم کارشناسی بیمه سرمد به راهبری حسین قربانی مدیر بیمه های اموال در محل حادثه اعزام و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به برآورد و بررسی خسارت ساختمان، تاسیسات، موجودی و اثاثه اداری و مسکونی اقدام نمودند.
    خسارت محاسبه شده، پس از طی مراحل قانونی شامل بررسی و تایید اعضای محترم شورای فنی و تصویب آن در هیات مدیره محترم در کمتر از 2 ماه پرداخت شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو