عصر بازار

طرح جامع بیمه گردشگری معلم به بازار آمد

عصر اعتبار- شرکت بیمه معلم امسال هم در لیست ۱۰۰ شرکت برتر کشور قرار گرفت. سودآوری، فروش و بهره وری از جمله شاخص های رتبه بندی و قرار گرفتن بیمه معلم در لیست ۱۰۰ شرکت برتر بود.

طرح جامع بیمه گردشگری معلم به بازار آمد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، خانواده بزرگ فرهنگیان از سهامداران بیمه معلم هستند و بیمه معلم با توجه به حضور خانواده های بیشمار در دایره سهامداری خود و همچنین بهره مندی تمامی خانواده ها از طرح های این شرکت ، بیمه نامه هایی در راستای رفاه خانواده به بازار عرضه می کند. امسال نیز برای نوروز بخاطر حفظ ارامش مسافران کشور طرح جامع بیمه گردشگری را طراحی  و به بازار عرضه کرده است.

    دراین طرح علاوه بر بیمه منازل مسکونی مسافران، بیمه فوت و نقص عضو سرپرست خانواده و أفراد تحت تکفل را نیز تحت پوشش قرار داده است.

    مدت بیمه نامه گردشگری بیمه معلم  ١٥ روزه است و جهت خرید در تمام ایّام سال میتوانند به شعب و نمایندگی ها مراجعه نمایند. بیمه معلم اعلام کرده است گردشگری به دلیل روند رو به رشد گردش مالی آن و نقشی که در اشتغال و بهبود زیرساخت‌ها بازی می‌کند، به عنوان یک «صنعت» به رسمیت شناخته شده است. براساس جدیدترین آماری که از سوی معاونت گردشگری کشور اعلام شده در سال گذشته 9 میلیون و 196 هزار و 140 ایرانی به دیگر کشورها سفر کرده‌اند. درحالی که درصد منازل بیمه شده در کشور تفاوت زیادی با این ارقام دارد. یعنی درصد بسیار پایینی از منازل مسکونی دارای بیمه اتش سوزی و زلزله و سرقت هستند، بنابراین بیمه معلم طرح جامع بیمه گردشگری خود را به بازار عرضه کرده است.

    54 شعبه و نمایندگی بیمه معلم در تعطیلات نوروز به صورت کشیک در تمامی استان های کشورآماده خدمات دهی به بیمه گذاران و زیان دیدگان میباشند.

    بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی بیمه معلم نیز یکی از دیگر طرح های بیمه معلم است. این شرکت اعتقاد دارد ، بازنشستگی مرحله ی دیگری از زندگی مردم است که در آن انجام کار و فعالیت کارگران و کارکنان روزمره متوقف می شود،  تا پس از طی مدت زمانی حداقل 20 سال از انجام کار، افراد بتوانند به امور دیگری مثل ورزش یا فعالیتهای مورد علاقه خود ، در چارچوب درآمد و منابعی که در اختیار دارند بپردازند.

    بازنشستگی نیز فشارهای مالی و یا روانی خاص خود را دارد و امری است که در نهایت برای افراد پیش می آید و برای اقشار مختلف، اضطراب، نگرانی و فشار مالی متفاوتی را به همراه می آورد. در این دوره، ممکن است نقدینگی افراد نسبت به دوره های قبلی کاهش و هزینه ها افزایش یابد.

    بدین منظور، بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی بیمه معلم می تواند انتخاب مناسبی برای اقشار مختلف باشد تا به تامین و جبران هزینه های وارده کمک نماید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو