عصر بازار

اعلام شعب کشیک بیمه نوین در ایام نوروز

عصر اعتبار- واحدهای ستادی و شعب منتخب بیمه نوین با هدف آسایش و دسترسی بیمه گذاران به خدمات مطلوب در ایام تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

اعلام شعب کشیک بیمه نوین در ایام نوروز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در روزهای 29 اسفند ماه سال 1396 و 2، 4، 11و 12 فرودین ماه سال 1397 واحدهای ستادی و شعب منتخب این شرکت آماده ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان است.

    طبق اعلام مدیریت امورشعب، نمایندگان و کارگزاران همکاران این شرکت در مدیریت های آتش سوزی، اشخاص گروهی، امورشعب، نمایندگان و کارگزاران، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مالی و اتومبیل در ستاد و شعب منتخب در سراسر کشور در روز 29 اسفندماه 1396 از 8 صبح تا 12 ظهر و روزهای 2، 4، 11و 12 فروردین ماه سال 1397، از ساعت 9 الی 14 در محل کار خود حاضر و به ارائه خدمات مورد نیاز بیمه گذاران خواهند پرداخت.

    براین اساس شعب شیفت نوروزی شرکت شامل اصفهان، اراک، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، تنکابن، رشت، ساری، سبزوار، شیراز، قزوین، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، مشهد، سمنان، یزد، زنجان، گرگان، همدان و ارومیه است.

    هموطنان و بیمه گذاران ارجمند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی و تلفن شعب بیمه نوین در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به نشانی  www.novininsurance.com و یا کانال رسمی تلگرام شرکت به آدرس https://t.me/novin_insure مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی